Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Magemaskin

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    09-2003

Magemaskin

Jeg har brukt nå min magemaskin jeg kjøpte på select.no i ca en måned.
    Og jeg er har merket forskjell. Har brukt den gjennomsnittelig 3 ganger i uka (ca 30-40 minutter hver gang) Men tror dere det er noe negativt med den? Tror dere jeg burde trene mage UTEN maskinen for oppnå en makismal og fin mage(six pack)?

http://www.select.no/shop/shop4nor.p...20%20%20198.50

Medlem
    Ble medlem
    03-2002
    Det var jo fin mage/kropp på hun dama i annonsen, men jeg ville nok heller satset på god gammeldags trening for magemusklene mine hvis jeg var deg. Da sparer du tid også. Ta to-tre økter i uka der du tar 3-4 set med crunches. Det holder det. Og dersom du har et fettlag som skjuler 6-packen din, så er det bare å slanke seg som hjelper hvis du vil ha den frem.

-MANimal

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    09-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av MANimal
    Det var jo fin mage/kropp på hun dama i annonsen, men jeg ville nok heller satset på god gammeldags trening for magemusklene mine hvis jeg var deg. Da sparer du tid også. Ta to-tre økter i uka der du tar 3-4 set med crunches. Det holder det. Og dersom du har et fettlag som skjuler 6-packen din, så er det bare å slanke seg som hjelper hvis du vil ha den frem.

-MANimal
    akkurat! jeg har et lite lag som irriterer meg no inni helsikes :x
    *takk for svaret

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2003
    Etter sommeren har jeg ett relativt stort lag! Jeg sier det hvert år, men til neste år, ja da skal det være six pack!

Medlem
    Ble medlem
    08-2003
    Viktigste av alt hvis du skal ha deg sixpack er at underhudsfettet på magen må forsvinne.

Skal egentlig ikke så mye styrketrening til, 2 ganger i uken med magetrening + et godt kosthold burde gjøre susen

Fettet kan fjernes på andre måter.
    Thomas

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.