Viser resultatene 1 til 18 av 18

Tråd: Magemuskler??

Registered User
    Ble medlem
    10-2004

Magemuskler??

Heisann!!

Tenkte jeg skulle begynne og trene magen skikkelig nå og frem til sommeren!! Også lurte jeg på hvor lang tid hvile man må ha der? har hørt litt forskjellige om det så er litt usikker! Har tenkt og slenge meg på så mange økter jeg kan på en uke! Så hadde vært fint og vite hvor lenge jeg må vente mellom??

Noen som vet?

Takker for alle svar!

Mvh Apollo

Superior newbie mlaache sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Apollo
    Heisann!!

Tenkte jeg skulle begynne og trene magen skikkelig nå og frem til sommeren!! Også lurte jeg på hvor lang tid hvile man må ha der? har hørt litt forskjellige om det så er litt usikker! Har tenkt og slenge meg på så mange økter jeg kan på en uke! Så hadde vært fint og vite hvor lenge jeg må vente mellom??

Noen som vet?

Takker for alle svar!

Mvh Apollo
    Jeg kjører like lang hvile der som alle andre muskelgrupper(min. 48 timer)... Magemuskler er da muskler de også..
    "It's as satisfying to me as cumming is."

-Arnold Schwarzenegger om pump.

BK
    BK er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    22
    Er jo folk som trener magen hver dag, men annenhver dag burdte holde i massevis spør
    du meg. Men husk å "senke fettprosenten" er like viktig som situps (om ikke viktigere) når
    det gjelder å få magerutene fram ..

Bigkay

Superior newbie mlaache sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    27
    Word!
    "It's as satisfying to me as cumming is."

-Arnold Schwarzenegger om pump.

Medlem KillHim.no sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Heisann!!

Noen som vet?

Takker for alle svar!

Mvh Apollo

Som BigK sier: annenhver dag burde være greit. Spørs jo helt på hvor hardt du kjører da.

Registered User
    Ble medlem
    10-2004
    Takk for alle svar! Får se om vi får den frem da vettu!

mvh Apollo

Spiser mye egg og lever fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Hver eneste sommer ser jeg gutter som er så tynne og spinkle at de ser ut som de skal knekke sammen. Alikevel har de klart definerte magemuskler. Jeg vil påstå at det ikke er nødvendig å trene mage for å få frem rutene. Fettprosenten betyr alt. Trener man hardt i øvelser der man bruker magemusklene for å stabilisere, vil det være nok magetrening for mange. Jeg tviler ikke på at man kan bygge større magemuskler av å trene magen for seg selv, men så kan man jo spørre seg om man egentlig ønsker så veldig store magemuskler.Tjukk midje er jo ikke så kult. Jeg synes ikke det iallefall, men vi er jo alle forskjellige
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

Bronse Member STEEL sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    29
    Jeg kjører av og til en skikkelig økt på magen med 2x30 situps og 4x12 i sidemuskulaturdragern (husker ikke navet), merker hvertfall pump og får tydelig markering i en times tid etterpå.. (men så jevner det seg ut mushrom )
    Have a good one :)

Cut
    Cut er ikke aktiv
    Medlem Cut sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    opprinnelig skrevet av fowler
    Hver eneste sommer ser jeg gutter som er så tynne og spinkle at de ser ut som de skal knekke sammen. Alikevel har de klart definerte magemuskler. Jeg vil påstå at det ikke er nødvendig å trene mage for å få frem rutene. Fettprosenten betyr alt. Trener man hardt i øvelser der man bruker magemusklene for å stabilisere, vil det være nok magetrening for mange. Jeg tviler ikke på at man kan bygge større magemuskler av å trene magen for seg selv, men så kan man jo spørre seg om man egentlig ønsker så veldig store magemuskler.Tjukk midje er jo ikke så kult. Jeg synes ikke det iallefall, men vi er jo alle forskjellige
    Endelig noen som har samme oppfatning som meg når det gjelder magetrening!

I kill for money, but you are my friend - so I kill you for nothing!

Medlem lasse89 sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    23
    de aller fleste har sixpack/ruter på magen, er bare å få bort litt fett rundt magen. det kan du gjøre ved f.eks å ta en joggetur om morgenen på tomm mage.. det funka bra på meg affal

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Tror det er en latskapsattitude å si at man ikke trenger å trene mage, no offense. Tror dere virkelig man kan få så bra mage som Haidar og Dexter Jackson uten å trene mage?

De aller fleste har sixpack ja, men de er langt ifra så bra som de kan bli ved belastning. Også, det med at magen får nok belastning ved å "trene hardt i øvelser der man bruker magemusklene for å stabilisere" er jo ikke helt sann. Den indirekte og statiske balastningen magen får av knebøy og markløft er ikke nok til å oppnå hypertrofi.
    Jeg ser på slike forklaringer som unnskyldninger for å ikke trene mage for seg selv, man kan ikke få skikkelige bra abs uten å trene de, medmindre du er en sjeldent unntak. Men det er helt sant at magen ikke blir helt tydelig før man er deffet, men det spørs jo også på størrelsen på magemusklene, ikke sant? Jo mindre magemuskler, desto mere må man deffe for å gjøre de synlig, det er jo ganske logisk.

Jeg trener lite mage i forhold til hva jeg gjorde før, og nå er de en del flatere enn de var.
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Superior newbie Rogern sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    31
    Heisann!!

Noen som vet?

Takker for alle svar!

Mvh Apollo
    Er det hip-hop Apollo fra Bækkelaget? Tren magen med vekter og over 180 grader, dvs hodet lavere enn hoftene, senk fettprosenten og du vil få resultater ganske fort. Ikke glem sidene og kjør vakum øvelser.

Se på denne siden:
    http://www.bodybuilding.com/fun/exer...on=&order=Name

Kliss nytt medlem ztone sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    26
    Effektiv måte og jogge på tom mage for å senke fettprosenten og samt holde muskelene like store? Hvis ikke, kan noen pliis fortelle meg hva man må gjøre??
    Sist endret av ztone; 02-09-05 kl 14:32
    Vil du ha draget?? show them your body! all right..

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av ztone
    Effektiv måte og jogge på tom mage for å senke fettprosenten og samt holde muskelene like store? Hvis ikke, kan noen pliis fortelle meg hva man må gjøre??
    ta en cardio økt før frokost =) og kanskje ta en banan eller et glass juice først har eg blitt fortalt.
    Sist endret av samir; 02-09-05 kl 14:39

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    26
    Hva mener du med cardio økt? Jeg bare spør hele tiden, håper det er greit dere!

Bronse Member STEEL sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    29
    Cardio er forkortelse for kardiovaskulær trening. Det er rett og slett kondistrening, for eksempel løping.

For å hindre nedbrytning av muskelmasse så kan du ha to ting i bakhodet;

1) Trener du om morgenen skal det være moderat trening (ikke coopertesten), maksimalt 60 minutter. Morgencardio er mest effektivt for å forbrenne fett.

2) Cardio er nest etter om morgenen mest effektivt etter en styrketreningsøkt.

Husk å drikke masse vann, selv tar jeg også en shake med proteiner før morgencardio.

Det er helt greit å spørre om du lurer, det er slike spørsmål som holder forumet i gang!
    Have a good one :)

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    26
    Thanks!

Medlem Sander64 sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    21
    Hvor stor er du, vekten og alder? Om du vil bli stor og sterk OG samtidig ha en fin six pack, da kan du spise utrolig mye og ta mange situps fram til våren for å så deffe til sommeren. Da skal nok den six-packen komme. Eller så kan du bare deffe nå

Lignende tråder

1. Få (fram) magemuskler
    By Omen in forum Trening
    Svar: 11
    Nyeste innlegg: 29-11-03, 18:23
  2. Magemuskler som vises!
    By tåkpokk in forum Trening
    Svar: 6
    Nyeste innlegg: 10-10-03, 13:13
  3. Magemuskler
    By Tobb in forum Trening
    Svar: 15