Jeg vet at mange mennesker i dag har magemuskler,men at det til noen ikke vises.Så spørsmålet mitt er hvor lav fettprosent cirka man må ha for at disse musklene skal vises?Takker for svar!
Jeg vet at mange mennesker i dag har magemuskler,men at det til noen ikke vises.Så spørsmålet mitt er hvor lav fettprosent cirka man må ha for at disse musklene skal vises?Takker for svar!

Inviduelt, men på 10% begynner dem nok å vise sin prakt ( gjetter villt :P )
10% er ikke så galt gjettet det skjønner du.. ihvertfall på meg så skimtes de først rundt 12% mens dalsøkka trer godt frem på 7-tallet.
Dette er veeeeldig individuelt, men gutter har mye lettere for å få frem magen enn jenter. En kompis av meg har skikkelige mageruter på 16%, men det er jo ganske uvanlig. Selv har jeg alltid anntydning til ruter, men jeg kjenner også jenter som ikke får skikkelige ruter uansett hvor lavt de går. Det eneste svaret er egentlig å se selv hvor lavt du må gå![]()
Rutene mine "bulker" frem bittelittegranne under alt fettet nå for tiden. Ligger vel på rundt 20%, men må vel godt ned før dem faktisk syntes!

Det gjør mine også, har rundt 14-15% kroppsfett, er på offseason selvsagt :POpprinnelig skrevet av PeterSQRM
forecloser: syns du begynner å få litt rå rygg, jeg![]()
push harder - lift more