halloyzen alle folk. jeg har lyst å få frem mage musklene mine. er de noen som har noen brae treningsprogramm som jeg kan prøve?????[/b]
halloyzen alle folk. jeg har lyst å få frem mage musklene mine. er de noen som har noen brae treningsprogramm som jeg kan prøve?????[/b]
Hei.
Skal du ha frem magemusklene, er det mer enn et treningsprogram som skal til. Hvor synlige magemusklene er, avhenger av fettprosenten din.
Forslag til mageprogram:
Beinhev i ribbevegg eller hengende i chinsstativet
3 sett*15 rep(ha belastning rundt leggene ved behov)
Crunch på skrått underlag(Hodet nederst) 3 sett*15rep
Kjør programmet to dager i uka med 4 dagers mellomrom.
-Maxgain
Begynn med kondisjonstrening, fiks et skikkelig kosthold så skal nok det gå bra..hvordan du skal gjøre det?
www.mrmuscle.org ---> kosthold
Fortreffelige øvelser finner du på www.bestabs.com
rata tat tat
få ned fettprosenten vha kosthold.bytt ut karbo med protein. Sit ups(crunch), skrå situps og omvendt situps(evt beinhev) tungt to ganger i uka funker bra. men kosthold er pri!
Ikke alle får frem magen, nesten uansett hva de gjør, men jeg har følgende tips:
tren så tungt som mulig (det gjør jeg selv, med utmerkede resultater). I tillegg må du selvsagt ned i fettprosent, hvor mye, er svært individuelt. Noen har magemuskler allerede på 15-16 %, mens andre må ned i under 10 % for i det hele tatt å skimte dem. Lykke til, og stå på.![]()
Kosthold, riktig trening av magemusklene + nok kardiotrening = riktig framgangsmåte![]()
jeg har lyst til å måle min nåværende fett-% ... men har ikke helt fått med meg hvordan... hva er den vanligste måten å gjøre dette på ?
push harder - lift more
Det lurer jeg også på. Jeg har også lyst til å måle fett% min men vet ikke hvordan
...I simply am not there.
Får kjøpt slike "klyper" på apoteket tror jeg
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Indeed. Kan bestille over nett og!sjekk på treningstudioet der du trener og. har det garantert
![]()
Hei.. har en link her som kanskje kan hjelpe..
http://www.stevenscreek.com/goodies/pi.shtml
vet ikke hvor nøyaktig den er men....
I kneel only to God , I don't see him here
Når man skal måle midjen, skal man stramme magemusklene eller ikke?
klypene er ofte feil! En kompis av meg målte seg til 2,5% i sommer mens han var minst 5%.
Konkurrerende utøver i Athletic fitness.
13 plass nm 2004
15 plass stavanger open 2004
fremtidige mål:
topp 10 nm 2006
:??:Opprinnelig skrevet av Dorian
Mål midjen med slapp mage på samme punktet og med mest mulig like forutsetninger. Altså samme tidspunkt med mest mulig samme mengde mat i magen.
F.eks. hver onsdag morgen før frokost. Jeg måler ved navlen for den flytter seg aldri![]()
No brain, no gain.
15.6% fikk jeg... hehe... men no way at jeg ser magemuskla... det skal EN DEL kardio til for det, kjenner jeg![]()
push harder - lift more
og 13.9% basert på livvidde/vekt
push harder - lift more
åling av fettprosent er bortkastet, du ser når du har lav nok fettprosent.
Evnen til å få magemusklene synlige er genetisk, har du ikke de rette genene så må du JOBBE for det! Personlig så kommer mine fra selvom jeg er ganske soft, har en kompis som har vært deffa ved ganske tung vekt med magemusklene veldig lite synlig...
Se på flexnes, sinnsyke mageruter og egentlig ganske lite magetrening!
Bra det der, men han må droppe den piercingen altså.
Jeg får frem litt mage av og til også.
Du har jo en bra mage du da MrMuscle... Litt Lipoderm-y og litt deff så er du klar for en tur til Drammen og de sære damene..![]()
Lipo-hvafforno?
Jeg er fornøyd med magen slik den er jeg, spesielt siden den kom ETTER at jeg økte kalori inntaket til over 4000 daglig.
Etter en dag på Kreta og alkoholsens dehydrerende kraft klart Flexnes å få til dette....
Skulle vært meg, hehe!
HIT
Ingen ting er bedre enn de som er fornøyd med tingenes tilstand...Lipoder-y er "punktforbrenneren" som hjelper deg til å bli kvitt "østrogenladda" fett. Funker genialt på meg, men så har jeg vært en feit og østrogenladda gutt i mine ungdomsår *svir i brystvortene bare av å tenke på det* heheh
Man må nok først og fremst se på kostholdet sitt når man skal få frem mageruter. Jeg har mageruter på 19-20 %, så det kommer veldig an på hvor på kropen fettet forsvinner først..
Begynn med kardio-trening slik du har tenkt, og kutt litt av karben. Det er jo fortsatt lenge til sommeren så du har god tid til å justere slik at du får best mulig resultater. (PS! Nå skal jeg ut og gå min "morgentur" :-(
Når skal jeg få se på rutene dine da søta?? *synes vi kan ha et "sjekkeforum" her også, litt spray tendenser, hehe*Opprinnelig skrevet av Ms. Muscle
Hehe...![]()
Hvis noen måler seg til 2,5 er de i farlig farvann fordi endel av immunforsvaret består av underhudsfettet og med så lite underhudsfett vil vi fort bli alvorlige syke.
De kroppsbyggerene jeg kjenner ligger på mellom 5-8% sceneklare og det er bare 2 dager de er i slik form. 5% fett er så lite at man tydelig skal kunne se alle muskelfibrene gjennom huden og alle blodårer er så synlig at det nesten ser groteskt ut.
Når dere skal måle med klype er det viktig at det gjøres av en og samme person og på helt samme sted hver gang. Ta 3 målinger per sted og bruk gjennomsnittet av disse og legg inn i tabellen.
Mage
Du var NESTEN ugjenkjennelig med den svarte sladden...
"Eat more women!! They are high in protein :) "
Send meg en pm da søta.... Lover 100% renslighet og diskresjon, hehe!Opprinnelig skrevet av Ms. Muscle
Bra kamuflasje ja... :P
No brain, no gain.