Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: mageøvelse

Medlem
    Ble medlem
    07-2004

mageøvelse

Noen andre som har prøvd 3-delt situps?

Jeg kjører 3 set med 12 3-delte situps for tiden, og har aldri før kjent det så godt i magemusklene etter en økt.

Med tredelt mener jeg at jeg tar løfter opp bare skuldrene, så ned igjen, så opp i crunch, ned igjen og så opp i 45-60 graders vinkel på golvet. Det er en repp. Kjører 12 slike, og tøyer så magen i 30-45 sek hviler så i 15-30 sek og tar ett nytt sett.

Flere som har prøvd dette?

Gold Member worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Hva oppnår du med dette opplegget?
    wat

Medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Vel jeg får ihvertfall kjørt magen ekstremt hardt, samt at magen får kjørt seg på forskjellige måter. Mulig dette bare er noe jeg inbiller meg, men tror man trener litt forskjellige områder av magemusklene også når en kjører forskjellige sit-ups, stemmer det?

Men jeg har ihvertfall aldri vert så sliten og sår i magemusklene etter ei økt, og da har jeg tidligere kjørt både crunches, situps, situps-i skråbenk og "mage maskiner".

Ble medlem
    05-2004
    Vel, vil du ha store magemuskler liksom? Satser du på punktforbrenning på magen?

Er det ikke om å gjøre å kjøre generell trening for å miste fett for å få frem magerutene?
    wat

Medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Joda, må jo ha ned fettprosenten også, men du må vel kjøre magen uansett for å få større ruter, og hardere mage. g det er jo også en fordel om du får frem de to siste rutene og får en 8 pack også

Ble medlem
    05-2004
    Personlig kjører jeg veldig lite mage. Mulig jeg er heldig, for jeg har ganske synlige mageruter selv med fettprosent litt over det jeg egentlig burde hatt. Men jeg er ikke stor nok til å deffe enda

Det kan vel være et poeng å få hardere/sterkere mage og større ruter, men jeg tror at for de siste rutene, så er det fettprosenten som teller, og ikke musklene i seg selv.
    wat

---------not---------------- SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av worbid
    jeg tror at for de siste rutene, så er det fettprosenten som teller, og ikke musklene i seg selv.
    Nja, dette kommer jo helt ann på hvilke "ruter" det er snakk om.
    -De fleste sliter mer med de nederste 2 rutene enn de 6 andre.
    Det finnes jo en del øvelser hvor du bruker de nederste mer enn de andre.
    ----Selvfølgelig spiller fett% en stor rolle når det gjelder mage, men jeg ville kjørt mage hardere, også fokusert på den regionen som er "prob" område.

SCP

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.