Hei
E det noen som kan hjelp mæ med gode øvelsa for magemusklan?
Kjør vanligvis 2 split (ligg på teningsdagbok, June), men ønska å suppler med fleire øvelsa som definer magemusklan!
Sett pris på alle svar![]()
Hei
E det noen som kan hjelp mæ med gode øvelsa for magemusklan?
Kjør vanligvis 2 split (ligg på teningsdagbok, June), men ønska å suppler med fleire øvelsa som definer magemusklan!
Sett pris på alle svar![]()
Situps med en tung hantel på brystet fungerer veldig bra.
Vil du ha definerte magemuskler må du få bort fettet, spiller liten rolle hva slags øvelser du kjører da. Variasjon er uansett fint, men crunchmaskin og beinhev gjør at jeg får kjørt magemusklene mine godt.
frontbøy med stopp i bunn, beinhev på ball
men ja som guardian sier hjelper detl ite på definisjon da det er kostholdet som avgjør det.
Men, nå er det tydelig forskjell på en maratonmage og en fitnessmage. Man får vel litt mer kuleform på magemusklene om de trenes omtrent på samme måte som resten av kroppen, og ikke bare med 200 lette sit.ups før leggetid? Magemusklene som trenes med noen få tunge repetisjoner blir vel lettere synlig enn den andre?
You ran a marathon? That's cute …
Det kan se ut til at man må passere distansen mer enn fire ganger, om den skal bli riktig lekker …![]()
You ran a marathon? That's cute …
Takk for gode svar![]()
Hvordan skal du få vekk fettet på magen, men samtidig øke i muskelmasse da?:P
Bare prøve og spise mye og sunt, så vil det forsvinne?
Definisjon på magemuskler kommer ikke av noen bestemte øvelser, du må spise sunt for og komme ned i fett % da kommer musklene i magen fram.
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
Takk for svar. Forstår det, men har hørt at man bør utføre ulike øvelser for å få brae magemuskler. Lurte på om det var tull eller om jeg burde legge inn andre øvelser.

Sant som Freshh sier her.
Grattis med dagen forresten, June.![]()
Takk![]()