Hei. Trente markløft i dag, og kjenner etter øvelsen at jeg er litt "øm" i korsyggen også er det litt ekkelt å bøye seg ned for å plukke opp ting.
Er dette normalt? Eller er det et tegn på dårlig teknikk?
Hei. Trente markløft i dag, og kjenner etter øvelsen at jeg er litt "øm" i korsyggen også er det litt ekkelt å bøye seg ned for å plukke opp ting.
Er dette normalt? Eller er det et tegn på dårlig teknikk?
Også føles det litt som at ryggen er stiv..Men det gjør ikke direkte noe vondt, bare litt ekkelt..Hva mener dere?
Det betyr at du er sliten i ryggen. Ligg deg ned, ta ein proteinshake litt ZMA og sov.
'Feo, Fuerte y Formal'
får det etter så og si hver rygg økt,ta det med ro![]()
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
Det er vel heller ikke umulig at du har kjørt litt "strakmark-markløft". Dvs ikke satt rompa godt ned når du løfter. Blir hard belastning på korsryggen da.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Godt å høre det er normalt. Ble litt bekymret for ryggen gitt..Men dersom jeg har vondt i ryggen i morgen, er det da stølhet eller kan det da være noe annet?
Bare så det er sagt så kjenner jeg ikke noe i ryggen når jeg ligger på sofaenKun når jeg bøyer ryggen stående.
Så lenge det ikkje er stikkende smerte pleier det å gå heilt fint. Er det berre eit ubehag har du gjort det rett. Ligg ut ein film slik at Einar kan sjå om du gjer det rett.
'Feo, Fuerte y Formal'
Vi har kanskje glemt det viktigste; hvor mye tok du bror?
.......................................R.I.P..........................................
Da tror jeg at jeg kan ta det med ro![]()
Har ikke trent på lang tid nå, så er uvandt med å komme tilbake..har trent noen uker nå for å komme inn i rytmen igjen, og tenkte da å legge på litt tyngre vekter i dag, men ble litt nærvøs for ryggen etterpå bare..
Hehe, vekta var ikke akkurat til å rope hurra for, men tungt nok for meg gitt..135kg x 6
Det er veldig sterkt det der bror.
Tja, blir bedre og bedre![]()
Må jobbe for resultatene, så får bare håpe ryggen holder ut så jeg får økt til en del mer etterhvert, hehe!