Hei er på utkikk etter markløft klipp/eller videoer der utøveren tar gjerne 5-10 reps og ikke makse video/klipp.
Noen som vet om en bra side eller no?
Hei er på utkikk etter markløft klipp/eller videoer der utøveren tar gjerne 5-10 reps og ikke makse video/klipp.
Noen som vet om en bra side eller no?
Uteliv, inneliv eller underliv?

jeg kan lage en på gymmet på torsdag!
Hadde vært sinnsykt fett, skal mekke en video av meg selv sånn at jeg har noe å sammenligne med![]()
Uteliv, inneliv eller underliv?
Hadde faktisk vært veldig fett om noen med skikkelig bra teknikk hadde laget videoer av både mark, bøy og en del andre øvelser, som kunne ligget her på forumet...
Hadde vært fett med filmer av proffer som marker også...![]()
Hva skjedde med videoene?
Er det noen bilder eller lignende jeg kan se etter? Jeg vurderer å benytte denne øvelsen, men er redd for skader.

Når jeg klarer 5 plater på hver side av stangen 6 repper, da skal jeg filme det og legge det ut. Men smør deg med tålmodighet for det kan ta sin tid før det skjer![]()
Ta 5 femmere på hver side da vettuOpprinnelig skrevet av Ryus
![]()

kan legge ut videoer så fort jeg får fatt i digcam video sak.. de jeg har nå vil ikke la seg spille uten codec pack.. og den har jeg mista![]()

Det skulle nok gått opp. Men 5x20kg på hver side, da begynner det å se stilig ut.Opprinnelig skrevet av Ingar
Det er ikke så veldig tungt som det høres ut som:-)
Hadde 300kg på hver side da jeg var 17:-)
Fakta.
15reps*3
Herlig, men du får litt drøyt store lår av øvelsen, målte en meter over hvert da jeg var 18:-)
Aurelia: “Hvorfor Arnold, hvorfor vil du gjøre dette mot deg selv?”
Gustav (faren): ”Hva vil du gjøre med alle disse musklene når du har fått dem?”
Arnold: “Jeg vil bli den best bygde mannen i verden. Så vil jeg dra til Amerika og være med i filmene.”
Gustav: “Jeg tror vi bør reise til legen med han her, han er syk i hodet.”
Konrad82 med dagens postOpprinnelig skrevet av Konrad82
![]()

Jes! Du tok likegodt 600kg i marken når du var 17 år. Og ikke nok med det, du tok det 15 ganger... Skulle likt å se noen bilder av degOpprinnelig skrevet av Konrad82
hahaha du sier noe der Big Boy. alle måla til sammen er kanskje 100 cm ???
!burger: !burger: !burger: !burger:
Drit i Konrad, her er en bunch med treningsvideoer:
http://www.steroidology.com/forum/sh...threadid=47908