Hei.
Om dere skulle hatt kun en øvelse på tricebs hvor målet var og bygge mest mulig masse. Hvilken ville dere valgt?
Hei.
Om dere skulle hatt kun en øvelse på tricebs hvor målet var og bygge mest mulig masse. Hvilken ville dere valgt?
triceps?
www.mthereseo.blogg.no
Hvorfor spør du om det egentlig?
Er jo ganske åpenlyst hva jeg skal fram til, er det ikke?
Hm, bare en øvelse? Vel, decline smalt grep benkpress er favoritten nå om dagen. Men triceps er en muskel som muligens kan dra mest nytte av tunge isolasjonsøvelser om du har albuer som tåler det. Av de øvelsene så er dette favoritten min:
Tja, franskpress og pushdown er rimelig greie (støtte)øvelser. Er du nybegynner ville jeg heller variert med øvelser som smalbenk og dips til brysttreningen
www.mthereseo.blogg.no
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Kimmen: bruker du hantel eller stang? hvilke øvelser?
www.mthereseo.blogg.no
Jeg har og en albu som er ødelagt, jeg kan ikke kjøre full lockout på noe av pressøvelser eller extensions øvelser. Det jeg gjør er å pre-exhauste tricepsen først med en pumpeøvelse. Du kan bruke den jeg linket til over f.eks, eller den jeg bruker nå:
Deretter går jeg til decline smal benk. Jeg setter vinkelen rundt 30-40 grader og i motsetning til mange andre så bøyer jeg ikke albuen frem, men ut til siden. På denne måten får jeg en noenlunde stretch og kan faktisk gå helt til lockout i topp uten å kjenne noe som helst.
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Triceps deadlift.
'Feo, Fuerte y Formal'
hei bro. nesten litt vanskelig spørsmål og svare på men jeg er ganske flink i triceps så jeg gir deg en par forslag.
tunge franskpress, eventuelt deadlift franskpress. Mulig det samme som tuba nevnte, du kjøre franskpress fra gulvet og toucher gulvet i bunnen av reppen. grei massbuilder!
smalbenk er grei, hvis du liker det.. dips med vekter knuser også godt i trikeps.
jeg ville valgt en av disse.
Løsning: begynn å varm skikkelig opp før disse øvesene!!!! deretter kommer voltaren-gel og albuevarmere på lista. Disse tre kombinert og du burde være good to go.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
I tillegg til franskpressvarianter fra gulv, liker jeg denne saken her:
You ran a marathon? That's cute …
Smertene kommer iallefall av friksjon sene-ledd (slik jeg har i kneet). Hjelper om en har albuene ut mot siden enn forover
www.mthereseo.blogg.no