Hehe, okei!
1) Personen vil ikke ha syv dager mellom hver hovedgruppe hvis splitten blir lagt slik: 1,2,3,4,1,2-3,4,1,2,3- osv.
Men da vil han etter kort tid ha endokrinprofil lik en 8 år gammel evnukk.
2) Jeg vet, bendagen er litt sinnsyk, men i og med at vi har mange slike oppgaver ville jeg prøve å sette alt på en dag og se hva læreren min sa til det, og det sa hun heller ikke noe på, noe jeg nesten syntes var litt merkelig selv.
(Men det skal sies at har jeg mye energi når jeg kommer til trening kan jeg fint finne på å trene ben slik selv, og ja, jeg blir helt ferdig, men det er deilig!!)
3) Rygg:
- Selv trener jeg annenhver gang trekk og ro øvelser.
Men ja, jeg vil ha med dødløft i dette programmet også.
4) Sett og repetisjoner:
Når jeg skrev det her tok jeg litt utgangspunt i meg selv, og for meg fungerer det fint med 4 sett, og jeg ligger som regelt på 10-12.
Men hvorfor 6-8 i knebøy?
Men i en annen periode vil jeg trene færre sett og tyngre.
Dette er bakvendt tankegang. Trener du færre reps med tyngre vekter, bør du ta flere sett. 3 sett på 10 reps er en vanlig sett/rep "scheme". Senker du reps per sett til 3, er det naturlig å øke antall sett (f.eks. til 10) slik at det totale antall reps blir noenlunde likt. 3x3 vil mest sannsynlig ikke gi nevneverdig hypertrofi ettersom det totale volumet er for lavt.
En økt tar ikke så lang tid for jeg har aldri mer en 30 sek mellom settene.
Jeg liker selv mange øvelser og sett,
Ingen HIT-entusiast altså 
men ja, jeg kan også se at det kan virke mye for enkelte!
Uansett, takk for svar!!
Og nei, jeg liker ikke maskiner
Der er vi helt enige.