Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Meninger om trening.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2004

Meninger om trening.

Jeg var å trena i dag, kjørte omvendt benkpress for triceps (DC), og da kom han som eier treningssenteret inn... Begynte å si at det var feil måte å trene bryst på og greier.. Så sa jeg at det var for å trene triceps... Han mente at det var en helt idiotisk øvelse for triceps, og at den ikke hadde noe særlig godt for seg i det hele tatt! Og at den var veldig skadelig osv...

Dette er en type som skal ha jævlig peiling, han har vært med i kroppsbygging og styrke i NM og EM en eller annen gang på 80-tallet! Så peiling burde han jo ha...
    Men er jo mange som bruker den øvelsen... Eller?
    Hva syntes dere om denne øvelsen?

Også spurte han åssen prog jeg trente da, så jeg sa DC... Det hadde han aldri hørt om da, men han mente også at trening med 1sett til failure ik var noe særlig i det hele tatt! I hvertfall ik når man ik hadde trent så lenge... Men jeg har da trent i 2år snart. Er ik helt fersking

Er det bare han som er gammeldags, og ik følger med? Eller hva mener dere om det? Spesielt omvendt benk, er den farlig liksom? Har den noe for seg på triceps? DC postår jo at det er en bra øvelse? Men blei litt i tvil nå jeg...

Silver Member Pr0nDog sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Vet ikke hvor mye du har lest på de forumene hvor DC trening diskuteres (Animalforumet, MuscleMayhem, intensemuscle), men for meg som har lest det meste av det som står om det er det ikke tvil om at DC har peiling! Og det baserer jeg ikke først og fremst på det han skriver, men på alle de suksess historiene(byggere) han har bak seg.

Medlem bouncer sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    En som eier et treningssenter og samtidig har vært aktiv på høyt plan selv vil som regel ha mye å lære bort. Men problemet blir at vedkommende ser bare den veien han selv har tatt som det eneste rette, og har ikke øynene oppe for andre muligens bedre veier som blir oppfunnet som tiden går...

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Det finnes uendelig med forskjellige treningstyper, og alle har sine egne meninger. Det er bare å forsøke det en vil, å se hvordan det virker for deg. Kanskje han instruktøren var ignorant overfor nye treningsmetoder, eller kanskje DC er hypet opp. Eneste personen som kan finne ut hvordan det fungerer for deg, er deg.

Jeg har selv mine meninger om hva som er mest effektivt å ikke. Så når noen kommer og spør meg om råd, så svarer jeg det jeg har erfart og funnet ut. Men jeg passer også på å si at ikke alle har samme erfaring. Og den beste måten er å finne ut selv.

Lignende tråder

1. informasjon om vitaminer og mineraler
    By wannabeROCKY in forum Hall of Fame
    Svar: 44
    Nyeste innlegg: 06-08-10, 15:58
  2. Rett mat før trening
    By admin in forum Artikler
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 28-04-10, 11:12
  3. Slankemetoden PLUSS
    By Wannabe in forum Kosthold
    Svar: 27