Det der syns jeg blir nesten som prostitusjon...
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
Hvordan klarer det søppelnettstedet å fremstille det som en nyhet? Så en dokumentar om det der for 4-5 år siden minst.
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.
Team Valhall
Pro Gym Grenland
--------------------------------------
***Semper Fi***
--------------------------------------
det der var drøyt.. som noen sier ovenfor, de selger strengt tatt kroppen sin for penger
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
Fin måte å tjene penger på.![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
De aller fleste av oss selger seg selv hver dag.
You ran a marathon? That's cute …
Haha, heftig. Hadde jeg vært rippa bygger skulle jeg ordnet det sammefor en Egotripp og få betalt for det, haha! Latterlig bra gjennomført
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
De fleste selger sjela og tiden sin for penger, så jeg vet ikke hvor uskyldige noen er i salget av seg selv her i livet!
Og hvem har forresten bestemt at det er umoralsk å selge kroppen sin? Det er vel det man kaller moral, og hva er moral? Normer og lover og regler som stemmer overens med våres felles valgte religion. Akk så meningsløst.
det er jo ikke noe nytt at "mange" bodybuilderdamer fra statene gjør det der. Mener jeg så en videodukomentar om kvinnelige byggere for ett-to år siden da det var ett innslag fra ei som gjorde det samme
=)
bodybuilding begynner å bli et fint service yrke![]()
Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool: