Hva gjør folk før dere drar på gymmet?
Noen mentale øvelser, noe visualisering av økten dere skal trene, og responsen muskelen vil gi, opppsyking med forskjellige metoder, osv?
Jeg hadde den heftigste uken med trening forrige uke, alle øvelsene gikk bra, de traff der de skulle, jeg trente med tyngre vekter, osv. Jeg gikk igjennom deler av økten timen før jeg skulle trene i hodet, jeg satt på musikk som fikk meg i rett innstilling til å ville ødelegge vektene, leste også mine langsiktige mål og kortsiktige mål og sørget for å huske disse mens jeg trente. Dette virket ganske bra, men er tidkrevende, og det er ikke alltid jeg får tid til så grundig forberedelse.
Og desverre har denne uken vært tilbake til sånn jeg var hele fjor da jeg slet med utrolig mange opphold fra treningen pga diverse skader,ol, dårlig intensitet på treningen,lite kontakt med musklene, osv. Jeg har vært ganske travel denne uken, har hatt mye å gjøre, og vært ganske irritert da jeg har kjent selv at jeg trener ikke optimalt, dette må fikses.
Jeg har dedikert hele dette halvåret til seriøs trening og ingen drikking, men jeg trenger litt input på hva dere gjør før trening, under trening, etter trening, generellt hele tiden når det gjelder innstilling, intensitet oppsyking, fokusering,og andre metoder og ting.
Bare si hva du gjør, samme om det ikke virker så viktig, trenger litt ideer her og er frustret over å ligge på ca samme nivå som for 6 måneder siden.

LinkBack URL
About LinkBacks
, leste også mine langsiktige mål og kortsiktige mål og sørget for å huske disse mens jeg trente. Dette virket ganske bra, men er tidkrevende, og det er ikke alltid jeg får tid til så grundig forberedelse.
Svar med sitat