Denne var verdt å lese.
http://www.treningsforum.no/article/..._mentaleaspekt
Denne var verdt å lese.
http://www.treningsforum.no/article/..._mentaleaspekt
Sist endret av Avsluttet brukerkonto; 16-03-05 kl 13:54
Sjefs artikkel!!!
stemmer så sinnsykt det som står der!
har en kammerat som er sta og passer veldi godt inn i den artikkelen der hehe... vet om mange som kommer til å kjenne seg igjen i den der der![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Det er alt for få personer som kjenner begrensingene sine, da tenker jeg ikke spesielt på vekt men mere generelt. Jobben min gårblant annet ut på å presse soldater, og som regel gir de opp når de har brukt 50-60% av kreftene sine. Så vi prøver å lære dem hvor mye mere de har å gå på.Dette både innen styrke og kondisjon. Så jobben blir som regel å få dem til å forsette, og skjønne de har mye mere inne. Har klart å presse soldater til de har svimet av ett par ganger( ikke att det er noe mål i seg selv) da vet en jo att de har gitt "alt"
Selv liker jeg å trene sammen med noen, så jeg har noen til å hjelpe meg når jeg ikke klarer siste reppen.
på en del øvelser er det nesten et must at du MÅ ha en partner som kan spotte deg viss du løfter tungt og tørr å kjøre fult ut på begrensningene dine!!meg selv og andre jeg trener med har både kasta opp og blødd nase blod (ikke at det er noe bra å gå så langt)
men er som du seier der peggy: at det er få som vet hvor den egentlie grensa går i kroppen å det finner du som regel ikke ut før du en gang prøver å maxe bra nok til å nesten svime avhehe...
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Utrolig bra skrevet! Mange av de der jeg trener, og irriterer meg over at de ikke gjør mer ut av det.
Var selv litt sånn før, men endret instillingen. Litt sånn som han beskriver med viking kriger, begynte jeg å tenke "arnold, arnold" i hodet mitt. Fy flate som det funker!![]()
Vekt:103,3 kg (10.04.08)
Høyde: 1.90
Beste løft:
Benkpress: 150kg, 5*125kg
Markløft: 5x150kg
Konge artikkel!
Kjenner meg igjen i mye av det som står der.
-Fikk et løft når jeg begynte å trene med musikk (mp3, i ørene). Klarte å presse MYE mer ut av meg, klarer å klemme ut den sisste "juicen".