hvilken del av kroppen din er du mest fornøyd med, hvilken muskel/muskelgrupper synes du du har fått best resultat på?
Og hva gleder du deg mest til å trene?
hvilken del av kroppen din er du mest fornøyd med, hvilken muskel/muskelgrupper synes du du har fått best resultat på?
Og hva gleder du deg mest til å trene?

hmm vanskelig og si alt ser vel like crappy ut...
men glutespress er ikke dum ( ikke tung øvelse)![]()
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
Mest fornøyd: Rygg
Best resultat: Rygg![]()
Gleder meg mest til å trene: Penis

mest fornøyd og best resultat er lår, spesielt fremside. samt korsryggen er råsterk
jeg gleder meg mest til å trene knebøy, markløft på en fin 2'er
Sist endret av forecloseradream; 21-12-04 kl 10:33
bein og rygg
jeg gleder meg til å trene disse muskelgruppene! for jeg veit at musklene kommer like fort som en gutt på 13 år!

det er gutten sin peter, det er faen ikke mange av oss gutta som liker å pine seg i bøyen, de fleste hater å trene ben.. og vi elsker dethvor rå er ikke vi
Mest fornøyd: Bryst
Minst fornøtyd: Rygg og bein!
lite fornøyd: resten!
Mest fornøyd : Rygg,Skuldre og Armer
Minst fornøyd med : Bryst(begynner å komme seg) og Mage
Minst prioritert med best resultat: Lår
20 år
høyde: 182 cm
vekt : 94 kg
150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
155 kg Smalbenk
170x7 Markløft
170 i Knebøy(tror jeg) :)
var veldig fornøyd med magen min når jeg spiste sunt, men når jg begynte og spise litt "annen" mat, så forsvant den fort..:P
men kassen er der alltid..![]()
En sann mester har tro på seg selv når ikke andre har det...
hehe snorre! (-: altså. det er helt riktig at vi er kulest! og det måååååå jo bare ha noe med knebøyen, spørr du meg!!
Mest fornøyd med bredden og brystet.
Gleder meg mest til å trene benkpress.
MEN kunne mest ha tenkt meg å trene ben, noe jeg ikke kan pga en kneskade
Minst fornøyd med bena og magen.
ikke fornøyd med noe.
liker best å trene bryst og triceps, dips og benk er favorittøvelsene.
verst er biceps og rygg
best fornøyd med: bryst
liker minst å trene: biceps og mage
liker best å trene: skuldrer og bein.
Mest fornøyd med: Triceps og underarmer.
Liker mest å trene: Triceps, skuldre.
Et hat å trene: Biceps.
trodde det var bare jeg som hata å trene biceps jeg![]()
Godt det er fler av oss, heh. Det er skikkelig dritt. Føler at den ALDRI blir større, og det tror jeg ikke den blir heller, hehe.Opprinnelig skrevet av Polarman
hos meg er det omvendt!
rygg og biceps er lett som en plett. men bryst og triceps er jeg helt grønn på! kan ikke skjønne det skal være så vanskelig!!! skuldrene mine har bare blitt mindre å mindre å mindre å mindre å mindre..... dritt!! (-;
Du er vel snart fit-for-fight igjen nå, Peter?
Mest fornøyd med: Biceps/bein
Minst fornøyd med: Bryst(klart å overtrene dette)
"morsomst" å trene: Alt unntatt mage(+bryst på dårlige dager)
Mest fornøyd -> bryst og biceps
Minst fornøyd -> triceps(men på bedringens veier)
Resten er så som så, kan altids forbedre.
Mest fornøyd med armer...
Alt trenger å jobbes mer med da..
Men gleder meg mest til å trene
Rygg,biceps og triceps (får alltid mye pump i tricepsen..)
Mest fornøyd med HODET, faktisk: At jeg det siste året har endret et stadig mer merkbart forfall (fettprosenten sterkt økende, stadig mer ømme knær, krangling i rygg, albue etc) til det motsatte: Fettprosenten går sakte og kontrollert ned, rygg, knær og albue krangler ikke lenger, samtidig som styrken øker og vekta er stabil.
Trenger å jobbe med det meste over midjen. Gleder meg til å gå hardere løs på Pecs/Lats. Med litt forsiktighet, siden jeg har en skulder som henger litt dårlig fast.
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
MEST - Bein for tiden. Har fått veldig sansen for hacksquaten. Har fått bra fremgang etter bare 2 mnd.
"Say it, believe it, achive it!"
Militærpress i smithmaskin er morro (hadde gymmet hatt hammerstrengt sin skulderpress så hadde det vært favoritten)
Kjempemorro å trene skuldrene siden jeg det siste året har vært relativt skadefri der og endelig kan begynne å pushe på litt.
Mest fornøyd med skuldre, triceps og bryst begynner å komme seg (gogo dips) synd med den vonde skulderen som ødelegger bryst dagene...
Liker mest å trene: rygg
Best fremgang: (vekt) rygg

Du liker faktisk skulderpress/militærpress NK, DET er det sykeste, det tror jeg ikke det er mange som gjør. hater det selv også, og så går det så forjæklig tregt med skuldrene..
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
Er også fan av skulderpress. Skuldrene har kommet bra, så dem er jeg så langt fornøyd med, bortsett fra at den ene er noe vond avogtil.
Eller er jeg fornøyd med bryst og biceps.
Ryggen er kommet bra og tricepsn har jeg omsider begynt å få dreis på
I grunn missfornøyd med hver eneste muskelgruppe, men rimelig greit fornøyd med "pakka" selv om det også der skal store forbedringer til om det skal bli bra nok.
Liker best å trene rygg, men favorittøvelsen er alikevel militærpress uten ryggstøtte (i smith). Vi har fått et nytt skulderpressapparat på treninga som muligens tar over.... (husker ikke navnet). Den kjørte jeg i går med 60 kilo på hver arm (vekta er lagt på noe bak håndtaket så vektstangprinsippet gjelder...) og det har i allefall gjort framside og utside av skuldrene dødsmøre i dag...... BRA!!
Favorittøvelse foruten militærpress er foroverbøyd stangroing - kongeøvelse!!
Sist endret av tricepsman; 23-12-04 kl 08:52
NORKOST - yammi!!!!
er det deg i avataren?Opprinnelig skrevet av tricepsman
Opprinnelig skrevet av Arngrim
Jepp, men jeg er langt bleikere i virkeligheten.....![]()
NORKOST - yammi!!!!