Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Mike Mentzer trening?

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member
    Ble medlem
    06-2003

Mike Mentzer trening?

Heisann!

En bekjent av meg prater varmt om Mike Mentzer`s HIT-trening. Han er ikke noen teoretiker, mannen er både muskuløs og slank.

Dette er boken han anbefalte meg:

http://www.amazon.co.uk/gp/product/c...g=UTF8&s=books

Nå har jeg iallfall bestilt boken så får vi se, kanskje jeg begynner å trene med vekter igjen:-)

Er det noen som har erfaring med denne typen trening?

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jepp, trente nesten et år etter de prinsippene i den boken.Bortkastet år desverre. Treningen var veldig gøy, men jeg hadde ingen fremgang muskulært. Trist men sant. Jeg var veldig gira på dette og hadde full tro på det, ville ikke høre på noen av de som sa det var ræva. Men til syvende og sist så ble det nok slik at den fremgangen jeg hadde på disse treningene ikke kunne overføres i styrkeøkning eller muskeløkning.

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member
    Ble medlem
    06-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    Jepp, trente nesten et år etter de prinsippene i den boken.Bortkastet år desverre. Treningen var veldig gøy, men jeg hadde ingen fremgang muskulært. Trist men sant. Jeg var veldig gira på dette og hadde full tro på det, ville ikke høre på noen av de som sa det var ræva. Men til syvende og sist så ble det nok slik at den fremgangen jeg hadde på disse treningene ikke kunne overføres i styrkeøkning eller muskeløkning.
    Interessant Mr.Muscle.

Men da blir det din dårlige erfaring mot andre sin gode erfaring?

Det er vel slik det er med alle treningsmetoder.

Personlig kan jeg oppsummere min treningsperiode med at jeg hadde god fremgang det første halvåret og gikk fra pingle til litt over gjennomsnittet. I årene som følgte hadde jeg så godt som ingen fremgang og prøvde de fleste metoder uten å komme meg noen vei. Alt i fra MAX-OT, HST, Beyond Brawn, Iron Addict osv.

MAX-OT var kanskje den treningen jeg likte best, men jeg økte svært lite i masse.

HST er definitivt det mest bortkastede jeg har prøvd, men på den andre siden så er det jo mange som har hatt stor suksess med det.

Gleder meg til å høre om noen har positive erfaringer å dele!

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Ja folk har forskjellige erfaringe.r
    Siste diskusjon jeg leste om Mentzer sin treningsfilosofi var på EF, du kan jo lese den tråden og.

http://www.elitefitness.com/forum/sh...d.php?t=482897

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member
    Ble medlem
    06-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    Ja folk har forskjellige erfaringe.r
    Siste diskusjon jeg leste om Mentzer sin treningsfilosofi var på EF, du kan jo lese den tråden og.

http://www.elitefitness.com/forum/sh...d.php?t=482897
    Akkurat. Må innrømme at jeg mistet litt troen etter å ha lest den tråden og hørt hva du har å si.

Men på den andre siden er det jo mange som har god ERFARING med denne typen trening. Jeg er ikke vant med å få særlig fremgang med noen type trening, så det skader ikke å prøve.

Fikk boken i postkassen for noen dager siden så jeg får sikkert lest den snart.

Kommer til å starte en logg her med mine erfaringer hvis jeg kommer til å prøve det ut.

INGEN ANDRE PÅ FORUMET HER SOM HAR ERFARING MED HIT?

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    her er en liten tråd om det på treningsforum.no

http://www.treningsforum.no/forum/in...p?topic=2427.0

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine