Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Min første blast, ser det bra ut?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    24

Talking Min første blast, ser det bra ut?

Okey, tenkte jeg skulle prøve DC jeg også. Har lest litt innpå her om programmet. Så dette er min første blast, så plz grill meg om det er noe jeg burde forandre Har sikkert blitt tatt opp 1000ganger før, så hvorfor ikke en til :P
    Sry for at det ble litt rotete :P
    Begynner med RP sett etter jeg har prøvd meg på dette i en 2-4 uker.

A1:
    Declinepress smith 11-15
    Press maskin (panatta) 15-20
    Høyskråpress smaltgrep smith 11-15
    Rackchins brett 11-15
    Markløft 6-8, 3-4

B1:
    Bicepscurl stang 15-20
    Underarms curl 12-20
    Stående tå hev 12 (15 sek i bunnposisjon)
    Strake markløft 6x6
    Beinpress 1x4-8, 1x20

A2:
    Brystpress (panatta) 11-15
    Millitærpress i smith 15-20
    Franskpress 15-30 ?
    Nedtrekk bredt (panatta) 15-20
    Framoverbøyd roing 12

B2:
    Hantelcurl 15-20
    Cable wrist curl 12-20 http://www.exrx.net/WeightExercises/...WristCurl.html
    Stående tåhev 12 (15 sek i bunnposisjon her også ?)
    Liggende lårcurl 15-20, eller 20-30 ?
    Knebøy 1x4-8, 1x20

A3:
    Skråbenk Smith 11-15
    Skulderpress hantel 11-15
    Dips i apparat (panatta) 15-20
    V-bar nedtrekk 15-20
    T-bar roing 15+8?

B3:
    Cabel Curl 11-15 <-- Noen som har link til hvordan du gjør denne. Har garantert gjort øvelsen før men er dårlig på navn på de ulike øvelsene :P
    Hammer curl 12-20
    Donkey tåhev i beinpress 12 (15 sek i bunnposisjon også her ?)
    Stående lår curl 20-30
    Hacksquat 1x4-8, 1x20

1: Regner med det skal streches etter hver øvelse ?

2: Er det flere enn underamene, framside lår og Rygg tykkelse som ikke skal taes med negativ fase ?

Setter pris på raske svar

Bronse Member Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Ville bytta strake mark og Beinpress fra B1 til B2 slik at du sprer trøkket på ryggen litt mere utover.

Når det gjelder stretching så kjører jeg på A dagene bryst/skuldre/triceps - stretch, så kjører jeg rygg vidde/tykkelse - stretch.
    På B dagene kjører jeg biceps/underarm - strech, så legger - strech, så fremside/bakside lår - strech.
    Gjør det slik siden man bruker mye av de samme musklene på de respektive øvelser jeg tar sammen før stretching.

Håper det ble forståelig, mener jeg har lest flere gjør det på den måten. Hvis andre mener det blir feil så gjerne arrester meg på det

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Royb Vis post
    Ville bytta strake mark og Beinpress fra B1 til B2 slik at du sprer trøkket på ryggen litt mere utover.

Når det gjelder stretching så kjører jeg på A dagene bryst/skuldre/triceps - stretch, så kjører jeg rygg vidde/tykkelse - stretch.
    På B dagene kjører jeg biceps/underarm - strech, så legger - strech, så fremside/bakside lår - strech.
    Gjør det slik siden man bruker mye av de samme musklene på de respektive øvelser jeg tar sammen før stretching.

Håper det ble forståelig, mener jeg har lest flere gjør det på den måten. Hvis andre mener det blir feil så gjerne arrester meg på det

Hmm, men er redd jeg fort kan bli litt sliten i ryggen av markløften at jeg ikke kommer meg på 2 dager til jeg skal starte med knebøyen..

Så du mener jeg skal ha 3 stretche øvelser etter bryst/skuldre/triceps da og ikke stretche mellom øvelsene?

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Brovold Vis post
    Hmm, men er redd jeg fort kan bli litt sliten i ryggen av markløften at jeg ikke kommer meg på 2 dager til jeg skal starte med knebøyen..

Så du mener jeg skal ha 3 stretche øvelser etter bryst/skuldre/triceps da og ikke stretche mellom øvelsene?
    Jeg vil jo si strake mark er hardere for ryggen enn knebøy jeg da men, du kan eventuelt bytte slik at du kjører beinpress på B1 men da får du både strake mark og Knebøy på samme dag og det blir jo enda verre igjen. men men du får prøve deg frem da å se hva som funker best for deg.

Jepp kjør Bryst/skuldre/triceps ferdig så stretcher du alle tre i den rekkefølgen etterpå.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    24
    Jeg vil jo si strake mark er hardere for ryggen enn knebøy jeg da men, du kan eventuelt bytte slik at du kjører beinpress på B1 men da får du både strake mark og Knebøy på samme dag og det blir jo enda verre igjen. men men du får prøve deg frem da å se hva som funker best for deg.

Jepp kjør Bryst/skuldre/triceps ferdig så stretcher du alle tre i den rekkefølgen etterpå.

Ok, takker for svar. Har skrevet noen spørsmålstegn ved siden av reps anntallet på noen av øvelsene, ser det bra ut, og skal du ha 15 sek i bunnposisjon på alle legg øvelsene eller er dette kun på sittende tåhev?

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Ok, takker for svar. Har skrevet noen spørsmålstegn ved siden av reps anntallet på noen av øvelsene, ser det bra ut, og skal du ha 15 sek i bunnposisjon på alle legg øvelsene eller er dette kun på sittende tåhev?
    15 sek på alle legg øvelser.
    Franskpress 15-30? - Husker ikke hva det står om det i Hovedposten men jeg liker å ligge på 15-20 på denne.
    Liggende lårcurl 15-20, eller 20-30 ? Mener det står 20-30 i HP, personlig liker jeg å holde det nermere 20 enn 30 kanskje så langt ned som 18 også innimellom.
    T-bar roing 15+8? Husker ikke hva som står i HP på denne heller såe skal være forsiktig med å svare på den, men ser greit ut for meg.

Bigboy komme vell å lynsjer meg snart :P

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Okey, tenkte jeg skulle prøve DC jeg også. Har lest litt innpå her om programmet. Så dette er min første blast, så plz grill meg om det er noe jeg burde forandre Har sikkert blitt tatt opp 1000ganger før, så hvorfor ikke en til :P
    Sry for at det ble litt rotete :P
    Begynner med RP sett etter jeg har prøvd meg på dette i en 2-4 uker.

[B]BRUK 4UKER UTEN RP![/]

A1:
    Declinepress smith 11-15
    Press maskin (panatta) 15-20
    Høyskråpress smaltgrep smith 11-15
    Rackchins brett 11-15
    Markløft 6-8, 3-4

ØKT REPTALLET PÅ RACKCHINS TIL 15-20! MARKLØFT ER 9-12 OG 6-9!

B1:
    Bicepscurl stang 15-20
    Underarms curl 12-20
    Stående tå hev 12 (15 sek i bunnposisjon)
    Strake markløft 6x6
    Beinpress 1x4-8, 1x20

OK, MEN VELG 8REPS PÅ FØRSTE SETT I BEINPRESS IKKE 4-8

A2:
    Brystpress (panatta) 11-15
    Millitærpress i smith 15-20
    Franskpress 15-30 ?
    Nedtrekk bredt (panatta) 15-20
    Framoverbøyd roing 12

OK - 15-30 PÅ FRANSKPRESS, FOROVERBØY ROING 12-17

B2:
    Hantelcurl 15-20
    Cable wrist curl 12-20 http://www.exrx.net/WeightExercises/...WristCurl.html
    Stående tåhev 12 (15 sek i bunnposisjon her også ?)
    Liggende lårcurl 15-20, eller 20-30 ?
    Knebøy 1x4-8, 1x20

20-30REPS PÅ LÅRCURL - 8REPS PÅ BØY

A3:
    Skråbenk Smith 11-15
    Skulderpress hantel 11-15
    Dips i apparat (panatta) 15-20
    V-bar nedtrekk 15-20
    T-bar roing 15+8?

ET SETT PÅ TBARROING ELLERS BRA! 15REPS ONLY

B3:
    Cabel Curl 11-15 <-- Noen som har link til hvordan du gjør denne. Har garantert gjort øvelsen før men er dårlig på navn på de ulike øvelsene :P
    Hammer curl 12-20
    Donkey tåhev i beinpress 12 (15 sek i bunnposisjon også her ?)
    Stående lår curl 20-30
    Hacksquat 1x4-8, 1x20

HØYERE REPS TALL PÅ CABLECURL - 8REPS PÅ HACK!

1: Regner med det skal streches etter hver øvelse ?

JA!

2: Er det flere enn underamene, framside lår og Rygg tykkelse som ikke skal taes med negativ fase ?

KONTROLLERT NEGATIV FASE - CA 2-3SEK INGEN TELLING FOR GUDS SKYLD! K O N T R O L L !!

Setter pris på raske svar

JEG HAR SVART I UTHEVET CAPS!

TEAM BODYTECH

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    15 sek på alle legg øvelser.
    Franskpress 15-30? - Husker ikke hva det står om det i Hovedposten men jeg liker å ligge på 15-20 på denne.
    Liggende lårcurl 15-20, eller 20-30 ? Mener det står 20-30 i HP, personlig liker jeg å holde det nermere 20 enn 30 kanskje så langt ned som 18 også innimellom.
    T-bar roing 15+8? Husker ikke hva som står i HP på denne heller såe skal være forsiktig med å svare på den, men ser greit ut for meg.

Bigboy komme vell å lynsjer meg snart :P
    Lynsjet deg vel før den posten *leter etter den smilien som går berserk med en øks* - Neida - men jeg klager på tbaren (les min post over)

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    hmh, ser vist ut som jeg må justere litt selv her

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine