Viser resultatene 1 til 14 av 14

Tråd: Min nye 3-splitt | Kommentarer?

Silver Member - III Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

Min nye 3-splitt | Kommentarer?

Har tenkt å endre litt på treningen. Noen som har noen kommentar til dette?

Søndag
    Benkpress Tung 3 serier 150 kg
    Benkpress Lett 3 serier 120 kg
    Sidehev 3 serier 16 kg
    Arnoldpress 3 serier
    Smalbenk 2 serier + dropsett eller tilsvarende
    Opptrekk 3 serier

(Tirsdag - Krav Maga)

Onsdag
    Knebøy 5x5
    Benpress 3 serier
    Legextension 10 serier
    Tåhev 3 serier

(Torsdag - Krav Maga)

Fredag
    Nedtrekk 3 serier
    Nedtrekk smalt 2 serier
    Overhead cable curl 3 seier
    Stående isolasjonscurl 3 serier dropset
    Markløft 3-5 serier
    Mage

(Lørdag & Mandag- Kardio hvis jeg gidder)
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Superior newbie -Makaveli- sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    27
    Jeg savner Fr.bøyd roing og stående militærpress på programmet ditt. Militærpressen er en uber-panzer øvelse som burde være inkludert i alle treningsprogram synes jeg. :-D
    Norkost iz da shiznit foe shizzle mah nizzle!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av -Makaveli- Vis post
    Jeg savner Fr.bøyd roing og stående militærpress på programmet ditt. Militærpressen er en uber-panzer øvelse som burde være inkludert i alle treningsprogram synes jeg. :-D

Synes fremoverbøyd roing ikke tar noe særlig effektiv. Sammenlignet med markløft som jeg synes freser godt opp i den delen av ryggen, for å ikke snakke om korsryggen.

Stående militærpress har jeg vanligvis tatt. Kan bytte ut arnoldpressingen?
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Skjønner ikke greien med 3 tunge og 3 lette sett på benkpress.
    Heller ei de 10 seriene på leg extension.
    Please explain!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Jeg synes legextension er den eneste øvelsen for fremside lår som gjør at jeg får tynt muskelen skikkelig. I bøy og annet så er det andre ting som svikter før bena. 10 serier er for å få nok fres. Å bli støl i lårene er en heldagsjobb for meg, selv om jeg nesten ikke har trent de før.

opplegget med benkpress er for å både trene opp evnen til å presse veldig hardt (cns) og litt lettere for å "kverke" samtlige muskelfibre med litt flere reps. Om jeg bare kjører tungt så blir liksom ikke muskelen sliten på samme måte.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mitlømp Vis post
    Synes fremoverbøyd roing ikke tar noe særlig effektiv. Sammenlignet med markløft som jeg synes freser godt opp i den delen av ryggen, for å ikke snakke om korsryggen.

Stående militærpress har jeg vanligvis tatt. Kan bytte ut arnoldpressingen?
    Hm, jeg skal kjøre deg på en beinøkt en dag. Så skal du nok få gangsperr.
    menre forresten at du burde ha noe hamstring øvelser på den beindagen din og da.

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    10 sett leg extension? Og 0 sett på hamstrings, f.eks lårcurl?
    Ville i så fall tatt max 5 sett extension og 5 sett curl

2 sett "nedtrekk smalt" ville jeg skiftet ut med 3 sett * en ro-øvelse, enten sittende kabelroing, fremoverbøyd stangroing eller hantelroing
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    ser ikke poenget med curl. Kjerringøvelse for homser. Markløft bitches! Baksiden vokser som en anorektiker på gaineroverload av det.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Forøvrig har jeg aldri økt så fort som da jeg ikke spiste proteinpulver, spiste litt kreatin og kjørte 8-13 serier benk 6-15 reps 1,7-2 ganger i uka.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mitlømp Vis post
    ser ikke poenget med curl. Kjerringøvelse for homser. Markløft bitches! Baksiden vokser som en anorektiker på gaineroverload av det.
    Klart, markløft er bra. Men du kjører 18 sett på øvelser som fokuserer på quadriceps. Mens hamstring får 3-5 som støttemuskel på markløft.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Det holder for å merke at den har blitt tuklet med. Jeg distribuerer belastningen på de enkelte musklene etter hvor mye juling de erfaringsvis må ha før de blir gretne/støle.

Silver Member
    Ble medlem
    01-2005
    -

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av snupp Vis post
    og poenget med kommentarer var??

er enig med mrmuscle her, men den curlmaskinen på treningen er ikke noe bra, så feks utfall eller utspark(men det er muligens en homoøvelse du vil unngå) tar også bakside. Hvis du vil ha full effekt på bakside av markløften må du ta strake markløft og ikke vanlige.
    Poenget med den kommentaren var at det var typen trening (volummessig) hva som ga fremgang.

Bronse Member Lanoen sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    25
    tror hun mente at du legger ut for å få kommentarer, men når noen pirker på noe står du blankt på det du har lagt frem og virker som at du eeeegentlig bare vil ha de tipsa du ønsker å få...
    Pissa og legga seg

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.