Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Minske fett på lår

Kliss nytt medlem LilleLars sin avatar
    Ble medlem
    06-2003

Minske fett på lår

Hei jeg er litt for feit i forhold til hvor sterk jeg er.

Er 17 år , snart 18 i Desember , veier ca. 90 Kg , har ikke trent noe særlig lenge. ALDRI trent seriøst, løfter bare hantler, pushups,situps o.l. jogge er en del. Spiser feil, men driver og fikser problemene nå.

Problemet er at jeg er coca-colicer ( ja jeg vet, shame on me. )
    Men jeg lurte på.

1) Hvordan kan jeg få trent lårene mine best mulig? Først og fremst slankere ikke for å bygge noe mer. Har noen muskler der, men vil ha de fram fremfor det masse ekstra fettet utenpå.
    Takk på forhånd. Og om dere nevner øvelser, prøv å gi meg linker/url til hvordan øvelsene utføres.

mvh. lars a. skogstad
    pingle enda. snart tøff og stor

Varg
    Gjest
    Punktforbrenning eksister ikke. Vil du miste fett på lårene, må du gå ned i fett % over det hele. Dette gjør du ved å innta mindre kcal en du bruker. Sleng inn en typisk dag(hva du spiser) på k&e delen av forumet så kan vi se hvilken justeringer vi kan gjøre. Nå det gjelder trening av lår er det vanskelig å utale seg om når jeg ikke vet din nåværende rutine(sleng den gjerne inn), men gode øvelser for lår er bla. knebøy, utfall, beinpress osv. Håper dette gjorde deg litt klokere, men det er bare å spørre.

MVH
    varg

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    1. Spis riktig.
    2. Løp, Jogg, Svøm og Sykl.
    3. Tren riktig.

1. Det er veldig viktig å spise riktig for å kunne mistet fettet du har på kroppen. Det beste du kan gjøre er å lære deg litt om hvordan du kan spise bedre. Det er MYE kunnskap å hente på dette forumet.

2. For å kunne bli slank, så må du brenne kalorier. Tenk på det som et ved lager og en ovn. Om du hele tiden fyller ved på lagret uten å brenne noe av veden, så vil lagrene bli større. Brenner du litt av veden din ved f.eks. å Jogge deg en tur om dagen, så er det en god start.

3. Jeg anntar at du er ute etter en øvelse for lårene som du kan gjøre uten vekter, da du driver med pushups og situps? I så fall så vil nok Spensthopp legge bellastning på lårene dine. Sett deg ned på huk, skyt så i fra opp med hele kroppen, med armene opp! Gjør dette en ti tolv ganger. Etter hvert så kan du øke bellastningen. f.eks. ved å ta på deg en ryggsekk med vekt i. Om du bare trener hjemme. Så kan du bruke en god del greie basis øvelser med din egene vekt.

Bryst/triceps: Pushups
    Rygg/biceps: Heng etter en stang/trappetrinn med håndflatene vendt bakover. Heis så deg selv med haken opp mot stangen/trappetrinet.
    Lår/legger: Spensthopp
    Mage: Situps

Og for all del, kutt ut brusen. Jeg vet selv av erfaring at det er godt med brus en gang i blandt, men du vil takke deg selv når du klarer deg uten. Drikk masse vann.

Pump-A-Holic Viper[o] sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    kan nevnes at gutten er 1.92 høy eller så... hehe
    way to go, larsa :P
    push harder - lift more

Ble medlem
    06-2003
    Hør da, ikke for å være frekk. Men jeg har feitere lår i forhold til mage/armer/legger...
    og en tjokk rompe.

Tja en vanlig dag hva jeg spiser er noe slikt:

Frokost:
    - Cola , Røyk , 3 Brødskiver m/Nøkkelost ( evt. go`dag med rosinger og bananer ).

Lunch:
    - 2 Brødskiver med ost / syltetøy Coca-cola

og slikt går det videre .. noe slikt.

Skal starte med sunt kosthold nå.

;P har bilder av meg om dere vil se hvor søt jeg er da

Ble medlem
    06-2003
    viper-pus: Jeg vet, jeg er litt spes. veier 90 nå.. men snart skal jeg ned i 85 og ligge der .. må bare jogge/situpse/crunche litt først .. ;P

Ble medlem
    06-2003
    Og coca-cola slutta jeg med i ca. 4 uker .. men så var det på igjen, det er som de sier. . coca-cola, værre enn heroin. ( jeg som sier så da men ).

Pump-A-Holic Viper[o] sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    si meg, larsa.. når begynte du å røyke?
    hehe
    push harder - lift more

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder