Mister treningspartnern 1 måned nå i sommer. Noen som har noen tips til hva jeg skla gjøre? Føler jo ikke at jeg kan yte i nærheten like mye da, hjelper sykt mye å få litt hjelp når man begynner å bli helt ferdig!
Mister treningspartnern 1 måned nå i sommer. Noen som har noen tips til hva jeg skla gjøre? Føler jo ikke at jeg kan yte i nærheten like mye da, hjelper sykt mye å få litt hjelp når man begynner å bli helt ferdig!
få deg en nyOpprinnelig skrevet av birdman
sliter med samme problemet til neste år..
Se deg godt rundt på gymmen etter folk som er der like ofte som deg, og kanskje til samme tid også.. å finner du noen, så er det jo bare å spør om de er interessert å trene ilag med deg..
Slik jeg blir nødt til å gjørde det iallfall![]()
Jay Cutler as president
Shit, for en bekymring? Hehe.
Er vel bare å spørre en ved siden av deg på gymmet om han kan spotte deg på øvelsene du føler du trenger det på det vel.
Min treningspartner jobber i nordsjøen, så jeg trener alene når han er ute. Det er null prblem, musikk på ørene og full blast så går det så bra.
Legge om en del øvelser kanskje? Mer smith og "sikre" øvelser som det ikke er så lett å drite seg ut på? hehehe
DC anbefaler vel mye smith...
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Ja jeg vet det, men har ikke vært så stor på smith selv enda, bruker det bare på en øvelse nå. Lurer derfor om det er bedre å legge om til mer bruk av smith i forhold til at jeg mister treningspartnern. føler bra fremgang på øvelsene uten smith, men dersom det blir bedre fremgang med smith uten treningspartner, så er blir det jo ønskelig å legge om litt.
Dette er vel sikkert så langt fra ett konstruktivt svar som man kan komme, men; jeg foretrekker å trene alene![]()
hmm nå fikk jeg en ide til nytt sjekketriks ... Hvilken bedre dating er det enn å svette sammen![]()
Du kan be en jente om å stå bak deg og holde stangen mens du pumper jernet. Du kan ikke gjøre det på egenhånd lengre.Opprinnelig skrevet av Avean
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Enig.Opprinnelig skrevet av MrMuscle
Trener som oftest alene, noe som ikke er ett problem i det hele tatt. Men det er selvfølgelig 'tryggere' å ha sikring og hjelp når det eventuelt sier stopp.
184 cm
91 kg
20 år
Trening alene får jeg gjørt oftest mye mer effektivt, så i så måte er det jo bedre. Men er trivelig å være sammen med noen, samt greier vel å presse meg litt emr da, men er ikke så mye å gjøre, annet enn å gunne på!![]()
Om en trener DC "sammen" vil man jo ha ulike øvelser etterhvert uansett, så da trener man jo alene på en måte bare at en har en som er der med en og kan hjelpe med spotting osv. Jeg trener som regel "sammen med noen", men har ikke noe imot å trene alene![]()
Er da vel ikke noe problem å trene alene, trener alltid alene selv og kjører ingen øvelser i smith, her er det kun fristang som gjelder.
Får trøkt alt man har på det viset iogmed at man vet at man ikke kan gi seg og stanga den må opp uansett fordi man har ingen treningspartner til å hjelpe til.
Her blir det som regel en kamp om liv og død mellom meg og stanga på de siste 2repsa.. bruker gjerne litt ekstra tid på den siste reppen..men den skal opp, kan ikke sitte/ligge der å se helt retard ut og rope på hjelp fordi man ikke klarer å få opp stanga på egenhånd.
Men, får rimelig med hjertebank når man kommer halveis i siste reppen og det er så vidt stanga rikker på seg.. skumle greier.. like spennende hver gang på trening det der.
Norkost iz da shiznit foe shizzle mah nizzle!
Trenger ikke rope på hjelp heller, bare legg den kontrollert på brystet, vent i 40 sekunder og be til gud![]()
Enig med deg Makaveli, det at man ikke har noen hjelper bak seg er motivasjon i seg selv til å få opp den siste reppen. Og det at en eller annen tulling står bak meg og roper "JA KOM IGJEN DU KLARER EN TIL!!!!!" når jeg vet jeg har 4-5 reps igjen bare ødelegger konsentrasjoen. De gangene jeg har en kompis med meg, ber jeg han holde helt kjeft og holde runkepotene LANGT unna stanga til jeg BER han om hjelp, og da er det for å løfte stanga opp på stativet igjen etter den siste statisk hold-negativen så jeg slipper å rulle den ned på magen slik jeg vanligvis gjør.
Kommer nok aldri til å trene med partner igjen, da jeg er altfor glad i friheten til å trene akkurat når og hvor det passer meg uten å være avhengig av andre.
Så mitt råd er venn deg til å trene alene, og som andre over her sier, be en annen som trener der eller evt. en instruktør om hjelp på de øvelser/sett du føler du må ha spotter på.
-Tummen
Venne seg til å trene alene? Dere må være kroppsbyggere, evt ha lest for mye i FLEX. Det å trene med likesinnede som vil det samme( uansett om det er 1 eller flere) vil føre til bedre fremgang og treninger uansett. Det vil unektelig føre til mer konkurranse og derav bedre fremgang. I tillegg har man bestandig kyndig spotting og får kritikk og slikt der det trengs.
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Synes det kan være et helvete å trene på treningssted der flere trener sammen... én treningspartner går greit, men når det er 4-5 stk som prater i 15 min ved benkpressen og ikke lar folk ta imellom kan de brenne. Det samme gjelder forsåvidt når det bare er 2 stk og.. Kjører med pauser på 4-5 min mellom setta. WTF?
greit nok, men liten vits i å betale rundt 300 spenn i måneden for å gjøre det![]()