Alle må jo lese det fra en plass da

jeg skal starte rolig med strekkene og progressere med vektene\tiden, er ikke ute etter skader.
Jeg tror jeg går for standarden på fremside lår, er ikke det først et blyytungt sett med 4-8 også 20reppern? slik jeg har forstått det hvertfall. Hvis jeg tar 20rep'n hver gang så er jeg ikke enig at det blir sjokking, kroppen venner seg jo til det. Å sjokke er jo å gjøre noe kroppen ikke er vant til.
Litt om "fysikken" min. Jeg har trent rundt 2år, dog meeeeget useriøst det første 1og et halve året. Veier 70kg er 1.80 og er ganske tynn.
Jeg fikk kommentar på treningsforum åg om at jeg burde spise mere, men jeg føler meg jo stappmett hele dagen med dette programme. Jeg tok jo ikke med alt jeg spiste i kostholdsprogrammet her oppe, bare proteinkildene. Kan ta det engang til
Frokost: 100g havregryn, 60g 50\50 myse og kasein prottispulver i 5dl melk. 1multivitamin og 1magnesium.
Lunsj: 1 boks bønner i tomatsaus 400g 5egg 270gca
Mellommåltid: Karbonadedeig 200g 125g pasta 50-75g tomatsaus
Middag: 200g kyllingfile, 250g gulrot brokkoli og blomkål, 100g ris, 100g saus
resten er likt som det er oppe. Jeg har tenkt og legge til 1ss tran til frokost og 1 eller 2ss olivenolje til prottisshaker.