Da var det min tur til å teste DC. Setter pris på om noen kan titte over og komme med kommentarer.
Lurer også på hvor lange pause dere har før dere kjører 20 reppern i knebøy og om dere bruker sammen vekt på begge settene i markløft?
Da var det min tur til å teste DC. Setter pris på om noen kan titte over og komme med kommentarer.
Lurer også på hvor lange pause dere har før dere kjører 20 reppern i knebøy og om dere bruker sammen vekt på begge settene i markløft?
Hva med magen, kjører du den hver økt? Og er det sammen hvilke øvelser jeg kjører den mellom, så om jeg føler jeg trenger en liten "pause" så tar jeg mage?
Hva med mark og rack mark, kjører du samme vekt på begge settene? Kan tenke meg at jeg kan legge på litt når jeg ikke kjører til failure og bare skal kjøre 3-4 rep på siste settet.
Hva med vanlig chins, er det en ok øvelse å bruke?
Mage når jeg gidder eller når det er kø mellom noen andre øvelser.. Egentlig har det ikke noe å si med hvor i økten du trener mage...Opprinnelig skrevet av LordPump
Du kjører ikke samme vekt - for meg er det 15kg differanse. Du skal ikke til failure i det hele tatt på markløft...
Vanlig chins er ok, men selv har jeg dårlig erfaring med økninger der....