Viser resultatene 1 til 20 av 20

Tråd: Morgenkardio

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27

Morgenkardio

Hva er best:
    * 3 ganger i uka med høy intensitet i 20min.

* 6 ganger i uka med rask gange i 30min++ (gjerne i kupert terreng)

Selv har jeg mest lyst til det siste Begynner å bli lei av å fly rundt som en gal tidlig på morgenkvisten. Andre som opplever å slite med å finne ruter man kan jogge sent på dietten? Blir lei av de samme rutene gang etter gang

Med morgenkardio menes kardio på tom mage før frokost.

Silver Member Pr0nDog sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Er ikke du halvdød og umotivert pga dietten din da? Tror du du orker noe annet enn lav-intensitetskardio uten at det går enda mer utover treninga di?

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Pr0nDog
    Er ikke du halvdød og umotivert pga dietten din da? Tror du du orker noe annet enn lav-intensitetskardio uten at det går enda mer utover treninga di?
    Er ikke langt unna død her, nei. Derfor jeg vurderer gåing på morgenen. Mye lettere å motivere seg for (som du sier), også er det greit å gå en tur i fjellet for humøret,da også. Kanskje ta med mammas hund... treffe ei trivelig budeie som er ute i samme ærend som meg... slå følge oppover fjellet... ta av seg litt i det varme været... la hundene dra av sted for seg selv... sole seg toppløs... nakenbading...

Heller mot fjellgåing her, ja

Kliss nytt medlem Cleftic sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tjalala
    Hva er best:
    * 3 ganger i uka med høy intensitet i 20min.

* 6 ganger i uka med rask gange i 30min++ (gjerne i kupert terreng)

Selv har jeg mest lyst til det siste Begynner å bli lei av å fly rundt som en gal tidlig på morgenkvisten. Andre som opplever å slite med å finne ruter man kan jogge sent på dietten? Blir lei av de samme rutene gang etter gang

Med morgenkardio menes kardio på tom mage før frokost.
    Er målet ditt å gå ned fettprosent? Gå turer i rask gange i 40-60 minutter, 4-5 ganger i uken. Det bør holde til å skyte fart i forbrenninga, sammen med en bra diett.

Jeg kjører forøvrig 3 kardioøkter i uken på ergometersykkel (50min), før frokost. Har funket fint for meg.
    "Life is a wheel of fortune and it's my chance to spin it"

Kroppsbygging.tk - Personlig hjemmeside
    Ta en titt for å lese om min trening!

!hantelpre

Kliss nytt medlem RamboIII sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    22
    les denne artikkelen her da vettu
    http://www.iform.no/trening/geriljakardio.shtml
    you wanna be strong do this: !hantelcur :ushup2: !curl! !hantelpre :drikk: and some more exercices :shit:

Medlem AllGood sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Jeg sverger til middels intensitet - rundt 140 i puls - 2 til 3 ganger i uken. Lengde 45 - 60 min. Ingen karbo før morgenturen. Bare en kopp kaffe.
    "Say it, believe it, achive it!"

Medlem Skinny Pete sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Alder
    30
    Morgentur er fint, samme ruta hver morgen, er så trett at jeg husker knapt å ha forlatt og kommet igjen til huset, etter ei stund skjer rutinen automatisk

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    For meg så fungerer det nesten omvendt. Ingenting kvikker meg mer opp enn timen rundt den lokale turstien. Er ofte faktisk mer døsig på jobb de dagene jeg ikke går tur. En fantastisk oppfinnelse de der morgenturene. Vurderer å opprettholde dette på vintrene også.

Over the hill kevin25 sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    38
    Rundt Mosvannet...?
    Det er synd at de som virkelig vet hvordan dette landet skal styres er travelt opptatt med å kjøre taxi!

Medlem Skinny Pete sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Alder
    30
    Er selv også 110% mer opplagd etter en morgentur også en greit frokost, men er utrolig lite våken under turen, en stack 2 på nattpulten hjelper, men slutt på det nå, kan ikke ha noe av den skjelvinga på jobb..... Ellers må jeg finne meg ei rute her jeg bor nå som tar meg ca. 1 time, den forrige jeg prøvde tok 1,5 time, var for lang..

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Å i helvete. 1 times morgentur. Den hadde jeg slitt med å motivere meg for! Nå etter at jeg mistet lappen, pleier jeg å åpne dagen med en gå/sykkeltur til en butikk som ligger ca. 2,5mk unna meg. Grei tur det

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    rask gange 40minutter + , 5-7ggr pr uke knuser 3x20minutter HIIT anyday

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Lettere å motivere seg for en gåtur også (opp mot å skulle beinfly som om man hadde fanden i helene i 20 min)

Bronse Member Wannabe sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Alder
    33
    Geriljakardio har jeg kjørt to ganger på morgenkvisten. Aldri mer sier jeg bare!

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av kevin25
    Rundt Mosvannet...?
    Nei, etter å ha sprunget rundt det der "fanta vattenet" i utallige år i forbindelse med skolegang, så har jeg et nesten-traumatisk forhold til det. Nei jeg liker meg best med kysten

Ble medlem
    10-2003
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tivoli-kroppen
    Nei, etter å ha sprunget rundt det der "fanta vattenet" i utallige år i forbindelse med skolegang, så har jeg et nesten-traumatisk forhold til det. Nei jeg liker meg best med kysten
    Bor rett ved. Genialt å bare gå ut døra om morgen og ha en 4,5km tursti å bryne seg på.
    Det er synd at de som virkelig vet hvordan dette landet skal styres er travelt opptatt med å kjøre taxi!

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av kevin25
    Bor rett ved. Genialt å bare gå ut døra om morgen og ha en 4,5km tursti å bryne seg på.
    Mosvannet er jo bare 3.2 km.. trodde jeg. Blir uansett litt kort, men sikkert et ok alternativ. Mye folk som går rundt der om morgenen?

eiv
    eiv er ikke aktiv
    Silver Member eiv sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Hvis du tar turen rundt mosvannet kevin så er jeg der hver torsdag,fredag rundt 4-5 tida.. Springer 2 runder så 6,5km totalt ca..

eiv
    eiv er ikke aktiv
    Silver Member eiv sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av eiv
    Hvis du tar turen rundt mosvannet kevin så er jeg der hver torsdag,fredag rundt 4-5 tida.. Springer 2 runder så 6,5km totalt ca..
    Fikk nye løpesko i dag foresten.. økte springe-gleden betydelig! Fikk tilpasset foten min på løplabet.. Kan ANBEFALES!

Ble medlem
    10-2003
    Alder
    38
    var sikker på ta det var 4,5km... Men nå er jeg jo ikke innfødt fra Stavanger. Og du vet vel det bedre enn meg om du er det. Grei tur ihvertfall

Lignende tråder

1. Morgenkardio problemer...
    By timothy in forum Skader
    Svar: 16
    Nyeste innlegg: 14-07-04, 18:43
  2. Før eller etter morgenkardio?
    By Tjalala in forum Kosttilskudd
    Svar: 3
    Nyeste innlegg: 17-04-04, 22:48

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder