I dag gikk jeg på treningstudio for å betale kontingent. Noen timer senere gikk jeg for å trene. Jeg la merke til at den samme fyren som hadde trent tidligere på dagen fortsatt var der. Jeg spurte spontant om hvor lange treningsøkter han egentlig hadde. Svaret var at dette var andre økt i dag og at han alltid trente to økter om dagen og hadde gjort det i mange år. Jeg spurte selvfølgelig om han ikke ble overtrent av så mye trening. Niks. Han hadde aldri vært overtrent. Så spurte jeg om fremgang om ikke den stagnerte når han trente så mye og ikke lot musklene vile. Niks. Han hadde slått sin egen rekord i benken i dag . Mener han sa 145 kg. Han trente hele kroppen to ganger om dagen og har gjort det i årevis.
Hvordan er dette mulig.? Det strir mot alt jeg til nå har lært om trening.
Han var under 1.70 høy. Veldig bra masse på overkroppen,svære biceps og relativt lav fettprosent.
Kan noen forklare dette. Det funker jo tydelig for ham,men er ikke et slikt opplegg helt sinnsykt for de aller fleste. ?
Jeg lurer fært på dette.
Han gjorde også noe jeg heller ikke har sett før. Han tok dips på håndtakene på oppressmaskinen med en stor vekt mellom beina....
::
:
Jeg lærer stadig noe nytt.

LinkBack URL
About LinkBacks
:
Svar med sitat
Mildt dette her da men :P
)