Trenger råd om hvordan jeg skal finne motivasjon for å klare å holde ut på dietten!!![]()
Trenger råd om hvordan jeg skal finne motivasjon for å klare å holde ut på dietten!!![]()
Det blir mer mannfolk på deg!
"Eat more women!! They are high in protein :) "
Se i speilet. Eventuelt forbedringer eller ting du vil forbedre.
Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.
Klarer ikke å se fremskritt... Og klarer ikke å fokusere på resultatene.
Har mannfolk, så det trenger jeg ikke![]()
Det eneste jeg tenker på er brød og boller og wienerbrød og alt mulig som jeg ikke får lov til å spise![]()
Trenger virkelig noen gode råd.![]()
veldig vanlig A tenke sAnn nAr man deffer. Men husk at det bare er for en periode. Og nAr du fOler du har lyst pA no drittmat, bare tenk pA hvordan du vil se ut i bikinien til sommern
varg3n
mvh
klementin

Har kommet i gang med min første dieeti forje uke har faktisk ikke noe sug etter fy mat, men det kommer vell![]()
glad jeg ikke har det problemet at jeg MÅ ha i meg ett eller annadet kommer av at jeg ikke gidder å gå på butikken.
You are hotter than 92% of men on this site!
LOL@HT
ms muscle, tenk på at hvis du er flink så får du lov til å poste bikini-bilde av deg her på forumet til sommern
Og hvis du har vært ekstra flink og ser rå ut så lover jeg å gi deg ett skikkelig "I'd hit it" bilde-svar..hehe
Tenk på det du![]()
Opprinnelig skrevet av Unit
![]()
LOL@Unit![]()
hehehehe,
ehh, mål og se resultater, eneste motivasjonen som fungerer for meg jaffal, men er dog ikke på ekstrem lav karbo diett, ...kanskje motivere deg med én dag du kan unne deg noe ekstra?
x
:)
Ikke stil så høye krav til deg selv, dersom du bare trener og spiser for å ha en god helse så kan du godt unne deg noe godt en gang i blant. Bare pass på å ikke overdriv i mengde eller hyppighet så går det bra.
Vet eg at eg skal ut på en veldig god middag eller spise noe med mer kallori innhold en vanlig så tar eg gjerne å forbrenner litt ekstra på treningen før. Det samme gjor eg før visst eg "sprakk" og spiste for mye av usunne ting, da ble det straffe trening 20 min på tredemøllen.
Nå har ikke eg fått med meg om du bare legger om til en sunn livstil eller følger en fastsatt diett, men husk for å få et sunt legeme i en sunn kropp må også sjelen ha det bra. Du må like det du gjør.![]()
Etter at jeg la om kostholdet mitt littegranne til noe sunnere, blir jeg ofte kvalm hvis jeg feks spiser McDonald's mat eller pizza. Merkelige greier.
Nok en gang må jeg takke for råd!!
Nu går alt så meget bedre. Har fått litt mer motivasjon iløpet av dagen. Nemlig ikke så lenge til jeg kan ha SPISEDAG!!!! Og DET er jo litt motivernede! ;-)
Ja, spisedager er VELDSIG viktig når man er begynt på hard kjøret.
Hvor langt ned på kaloriene går du? hva oppdeling? hvor mange måltider og hvor mye trening?
Ligger vel på ca 1500-1700 kcal; 50% proteiner, 30% fett, 20% karb, fordelt på
5-7 måltider pr dag (kommer an på når jeg kommer meg opp og igang med kardio).
100-120 min kardio hver dag før frokost. 2 dager med styrketrening, 1 dag fri. Prøver å legge inn en økt med 50-70 min kardio på kvelden. Orker det ikke hver dag, men ca 5 ggr pr uke.
Ehhh kanskje du skulle kanskje si hvem du er og hva du har prestert?? Du har jo mer erfaring med diett,deff og konkurranse her enn de fleste som skriver på dette forumet vet jeg.
Du har alltid vært i god form og siste jeg så deg kunne jeg se at dietten har begynt å trø til og jeg vet du kommer til å bli best på scenen og det vet du vel selv også
Bare stå på fremover nå, no guts no glory !
Poseringsprogrammet ditt virker spennende også![]()
Høres interessant ut, hvor mye veier du før/etter deff. Og hva er høyden din.Opprinnelig skrevet av Ms. Muscle
Var store mengder kardio ja. Hvordan er mengden kardio vs mengden styrketrening. Er du ikke bekymret for muskeltap med all den kardioen?
Har du hatt en innkjøringsfase? eller bare smalt du i gang med det antall kalorier, så mye kardio og så mye styrktrening?
Jeg er 165 cm. Veier ca 72 kg offseason. Har planer om å stille i -57.
Er litt bekymret for å miste muskler, je. Men krysser fingrene og håper på det beste..Må man,så må man!!
Har trent styrke 4-6 ggr og kardio 4-6 ggr pr uke i 1 år, så det er ikke noen pangstart. Verre med maten...Er jo ikke så lenge siden jul..
![]()
Pleier å være nøye med hva jeg spiser.
Hm, mye kardio offseason og altså.
Er det for å holde kondisjon og hjerte i gang, eller føler du at du lett ligger på deg ekstra visst du ikke gjør det?
Litt av alt,tror jeg.
Dessuten var det vanskelig å plutselig slutte med kardio etter konk.
Liker veldig godt å gå, så da er det ikke noe problem.![]()
Hehe, jeg syns det er VELDIG lett å slutte med kardio selv![]()