+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Motivasjon - noen tips?

Medlem Number1 er beryktet på disse kanter
    Ble medlem
    03-2002
    Noen som har noen skikkelig motiverende tips til å gi jernet for fullt et par mnd.?

Alt fra å beundre seg selv i speilet til noko attåt mottas med stor takk! :-)

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Videofilmer,ny treningspartner,BB blader,evt treningshvile,nytt treningsprogram osv osv
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    du kan forsøke på alle utenforstående måter å få motivasjonen opp. men til slutt så vil du finne at du må inn i degselv for å finne motivasjonen. om det så er at du vil bli større, få flere damer, whatever it takes. utenfor stimili er bare småting..men det er det som er inni deg som teller.

jeg har etpar småting som gjør at jeg får de beste treningene hver gang. ca 1 time før treningen så begynner jeg å fokusere på målet mitt, som er å forbedre megselv..jeg går mentalt igjennom alle løftene mine, all smerten jeg kommer til å fle. og forbereder meg på det..så når jeg da ankommer gymmen så er det Rumble time. jeg tar på meg klærne og musikken min (metallica) sitter voumet på fullt guff......go så husker jeg ikke mer før jeg igjen sitter i garderoben, puster tungt og dyvåt av svette....intensity builds immensity

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Slankemetoden PLUSS
    By Wannabe in forum Kosthold
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 29-08-05, 20:29
  2. Svar: 16
    Nyeste innlegg: 16-09-04, 19:56
  3. Manglende motivasjon
    By AxMataz in forum Trening
    Svar: 11
    Nyeste innlegg: 31-08-04, 21:15