Rett før sommer'n tar slutt, så tar du en siste badetur med alle kamerater og venninner, dere storkoser dere og prater mens dere går sammen bort til stranda å storkoser dere.
Dere har endelig kommet frem til strand kanten og det er på tide å ta på seg bikini og badebukser!
De lekre venninene tar av seg, og du ser hu du har ett ekstra øye til har en nydelig kropp.
Så er det guttene, kameratene dine hiver av seg shortene og viser sin hjemme trente magen, og hva noen hjemmelagde push-ups kan gjøre.
Så var det deg igjen, du tar den av, og ser de andre smiler\ler litt inni seg mens de hopper i vannet å har det gøy.
Etter dette tenker du, og kjører hard trening. Du får råd, du melder deg inn i helse studio og får ett kjempe bra program og bra kost tilskudd.
I skjul uten av kameratene dine vet om noe, trener du hardt, du spiser riktig, du spiser ting du nesten spyr av, du fokuserer på hard trening, vintern går videre, du blir sterkere, ryggen blir større, bicepsene blir større, fat-packen har blitt til en syk 6-pack. Du svetter, du spyr av den ekle tunfisken, du tvinger ned den ekle sjokolade smaken av protein. Du finner deg gode og kule venner på helse studioet som du diskuterer\prater om forskjellig treninger!
Så går tiden mot sommer'n, og dagen har kommet, 20 grader, solen steiker, pilsen(kald) er sammen med resten av badetøyet i sekken. (Røyken i høyre lomma for de som røyker)
Venninne har tatt av seg klærne og viser sine sexy kropper i bikini.
Så tar kameratene av seg klærne og har LITT bedre kropp en sist gang!
Så kommer det, du tar av deg buksa(hvor du har bade shortsen under) og du viser frem dine ekstreme bein muskler! Så tar du av den trange\stramme t-shorten det blir stillhet! Dine venninner(og hu du har ett ekstra godt øye til) står momentant stille, uten å gi ett ord fra seg, bare ett lite sikkel nedover venstre kinnet) og dine kamerater, det var nok siste gang de var så eplekjekke med kroppen sin
- Beklager norsken min, er nok endel skrive feil får beklage det.
-Skrev dette nå, for tiden går mot sommer'n og jeg håper at dette vil få opp motivasjonen deres ett par hakk(Værtfall de som trener for å se bra ut)
-Da håper jeg at jeg lyktes med motivasjonen og fortsett med den gode treningene deres
-Beklager hvis jeg sa noe du er uenig ier ganske nybegynner her på stadiet, men tenkte, hadde jeg sett en tekst som dette, ville motivasjonen gått rett til topps
Mvh. SuperMan! . Daniel![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat