Viser resultatene 1 til 20 av 20

Tråd: Motivasjon til topps!!

Medlem SuperMan! sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    23

Thumbs up Motivasjon til topps!!

Rett før sommer'n tar slutt, så tar du en siste badetur med alle kamerater og venninner, dere storkoser dere og prater mens dere går sammen bort til stranda å storkoser dere.
    Dere har endelig kommet frem til strand kanten og det er på tide å ta på seg bikini og badebukser!
    De lekre venninene tar av seg, og du ser hu du har ett ekstra øye til har en nydelig kropp.
    Så er det guttene, kameratene dine hiver av seg shortene og viser sin hjemme trente magen, og hva noen hjemmelagde push-ups kan gjøre.
    Så var det deg igjen, du tar den av, og ser de andre smiler\ler litt inni seg mens de hopper i vannet å har det gøy.
    Etter dette tenker du, og kjører hard trening. Du får råd, du melder deg inn i helse studio og får ett kjempe bra program og bra kost tilskudd.
    I skjul uten av kameratene dine vet om noe, trener du hardt, du spiser riktig, du spiser ting du nesten spyr av, du fokuserer på hard trening, vintern går videre, du blir sterkere, ryggen blir større, bicepsene blir større, fat-packen har blitt til en syk 6-pack. Du svetter, du spyr av den ekle tunfisken, du tvinger ned den ekle sjokolade smaken av protein. Du finner deg gode og kule venner på helse studioet som du diskuterer\prater om forskjellig treninger!

Så går tiden mot sommer'n, og dagen har kommet, 20 grader, solen steiker, pilsen(kald) er sammen med resten av badetøyet i sekken. (Røyken i høyre lomma for de som røyker)

Venninne har tatt av seg klærne og viser sine sexy kropper i bikini.
    Så tar kameratene av seg klærne og har LITT bedre kropp en sist gang!
    Så kommer det, du tar av deg buksa(hvor du har bade shortsen under) og du viser frem dine ekstreme bein muskler! Så tar du av den trange\stramme t-shorten det blir stillhet! Dine venninner(og hu du har ett ekstra godt øye til) står momentant stille, uten å gi ett ord fra seg, bare ett lite sikkel nedover venstre kinnet) og dine kamerater, det var nok siste gang de var så eplekjekke med kroppen sin

- Beklager norsken min, er nok endel skrive feil får beklage det.
    -Skrev dette nå, for tiden går mot sommer'n og jeg håper at dette vil få opp motivasjonen deres ett par hakk (Værtfall de som trener for å se bra ut)
    -Da håper jeg at jeg lyktes med motivasjonen og fortsett med den gode treningene deres
    -Beklager hvis jeg sa noe du er uenig i er ganske nybegynner her på stadiet, men tenkte, hadde jeg sett en tekst som dette, ville motivasjonen gått rett til topps
    Mvh. SuperMan! . Daniel

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av SuperMan!
    Dine venninner(og hu du har ett ekstra godt øye til) står momentant stille, uten å gi ett ord fra seg, bare ett lite sikkel nedover venstre kinnet)
    Hehehehe! Dritbra! Du er en kul fyr, det merker jeg.
    Den situasjonen du beskriver er vel noe alle (her inne) drømmer om innerst inne, selv om man ikke vil inrømme det.

Det handler om å kunne være stooortilfreds med sin egen kropp og kunne være i en form der du fortjent blir sett på med lange øyne, av fine eksemplarer av det motsatte kjønn, og misunnelige eksemplarer av det samme kjønn. Og omvendt.

Personlig har jeg kommet inn i en skikkelig bra treningsrutine nå, denne gangen kommer det til å holde til sommeren, jeg er så motivert som jeg aldri har vært.
    Motivasjon er viktig i denne sporten, ta tak i alt du kan som skyver deg mot målet ditt.
    Du vil ikke angre.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Hahaha Dette var knallbra! Likte spesielt denne: "Så kommer det, du tar av deg buksa(hvor du har bade shortsen under) og du viser frem dine ekstreme bein muskler!"

Bronse Member Kryor sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Skal ikke si at tanken IKKE er fremmed.. Faktisk noe som holder motivasjonen gjennom på deffen!
    Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Den tanken der gikk jeg med i en del år..(fra 9.-10-klasse og oppover). Men nå har jeg allerede vært så heldig og fått digge kommentarer om sommern:P (da jeg var sinnsykt skinny og pingle før:P ) Kommentarer inspirerer!. Og til sommern når jeg er enda større, håper jeg på å få inn noen nye gode kommentarer:P
    <3Fitnessfrøken<3

Bronse Member Zenox sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av SuperMan!
    Skrev dette nå, for tiden går mot sommer'n og jeg håper at dette vil få opp motivasjonen deres ett par hakk (Værtfall de som trener for å se bra ut, og ikke bodybuildere som tar 300kg benk)

kroppsbyggere trener da også for å se bra ut... i tillegg til å bli svær...

teksten var konge uansett, vanker litt karma her
    Zenox

What doesn't kill you makes you stronger

Bronse Member Fiat sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29

Nice

Gode greier sliter som f... med å få no kontinuitet i treningen min

Medlem Orbo sin avatar
    Ble medlem
    12-2005
    Alder
    22
    Bra dette.
    Får håpe det blir sånn til sommeren da.

Ser du sliter litt med norsken, ja.

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    H&#248;res nesten litt ut som en sang dette.. artig innlegg! Sommer 2006, here we come!

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    23

Wink

Hehe takk for mange gode tilbakemeldinger

Gleder meg til sommeren nå ja heh

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    23
    Nå er sommer'n kommet = ) Håper innlegget mitt hjalp
    The only thing we have to fear is fear itself

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Morsomt innlegg. Er nok mange av oss som har tenkt akkurat de samme tankene som deg, uten &#229; sette de p&#229; "papiret"!

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    - Dama du synst var pen, vil med massiv sannsynlighet bli b&#230;fleit neste &#229;r
    - Egoet mitt blir matet 24/7 anyway

Banned Twinflower sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Karma fra meg.

Bra initiativ, gutten min

Bronse Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Tror aldri jeg kommer til &#229; f&#229; bra nok kropp til &#229; f&#248;le meg komfortabel i bar overkroppen....motivasjonen min er at jeg om kanskje 10 &#229;r kan g&#229; ned langs gata og v&#230;re s&#229; sv&#230;r at folk ser rart p&#229; meg og tenker for et monster :P

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Eller så kan man være for lat til å trene og heller gå for hel badedrakt for menn, ganske "digg" den også!

Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Sitat Opprinnelig skrevet av Twinflower
    Bra initiativ, gutten min
    Du kaster ikke bort tiden du, he he.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Medlem
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    20
    Nice da :P Følte det sånn ifjor:P Men nå er det blitt litt bedre.. Men sommeren 2007 blir det andre boller =)
    Bra innelgg =)

VTG
    VTG er ikke aktiv
    Almost Average Joe VTG sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    22

Talking

Sitat Opprinnelig skrevet av QuizMaster
    Du kaster ikke bort tiden du, he he.

Dæven for et bilde Quizmaster, Er det deg? isåfal, vanskelig å finne klær som passer eller? ^o)
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice
    Tror egentlig grunnen til at jeg benker så bra er brystkassa.

Gold Member guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    mulig jeg begynner &#229; bli gammel, men det innlegget virka mot sin hensikt for meg. Faktisk var det demotiverende. Trene hele vinteren, unaturlig forhold til mat, osv, bare for &#229; vise seg litt p&#229; stranda. De andre ser bare rart p&#229; deg.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.