Motivasjonstråd
av Dante. Oversatt av diste
© FITNESSPRAT
Jeg får mange eposter og hører mange personlige historier fra folk som er nedfor, deppa og føler at de aldri kommer til å bli den kroppsbyggeren de så veldig gjerne vil bli. Jeg ser også noen personlige tilfeller på disse forumene, og jeg vil gjerne svare til noen av gutta som er 65-95kg og som virkelig prøver hardt i kroppsbygging, men som jeg ser begyner å gi opp håpet. DU MÅ FAENMED ALDRI TVILE PÅ DEG SELV! ALDRI TVIL PÅ DEG SELV!!
Om du kjører på hardnakket og konsekvent, så lover jeg deg at du vil utvikle deg til en elite kroppsbygger i en ikke for fjern framtid. Jeg holdt på i 3,5 år uten å misse ett eneste måltid (6 om dagen), og om jeg missa ett satte jeg vekkerklokken min til 3 på natta og sto opp dødstrøtt og lagde måltidet og spiste det. Om du virkelig vil dette, og hat den ”jeg skal faenmed få gjort denne dritten!” holdningen, så garanterer jeg deg at du vil ende opp der du vil. Kommer du til å bli en pro? Nei, og det vil heller ikke 99,99% av alle andre der ute heller. Men om du presser grensene og gjør det jeg har prøvd å få alle til å gjøre de siste 4,5 årene på nettet (gjøre deg selv om til en fett forbrennende, muskel byggende kraftig smelteovn) vil du komme dit.
Jeg er ingenting spesiellt, men før kalte folk meg ”fyrstikkgutten” og lo av hvor tynn jeg var i starten når jeg fortalte at jeg ”prøvde å bli en kroppsbygger” med mitt alltid tilstedeværende handlenett med alle mine måltider slik at jeg kunne spise hver 2,5. time. Drit i de folka! Gjett hvem som kysser ræva mi nå når jeg drar hjem til min gamle hjemby på Østkysten og stikker innom gamle-gymmet. Jeg vil ikke se noen andre på forumet her som tenker ”jeg kommer aldri til å bli en god kroppsbygger” -- PISSPREIK!!!! Jo du vil bli det, og aldri la noen fortelle deg noe annet! Bevis at de tar feil. Velg kroppsvekten du vet du trenger, og spis deg opp til den kroppsvekten samtidig som du gjør cardio og karb kutting for å holde deg slank. Spis som ett massivt 140kg monster og gjør cardio som en med 8% kroppsfett, og du kommer til å ende opp på 110kg rippa.
Det er ditt liv, ikke hør på de som tviler på deg, de kommer seg ingensteder selv og vil holde deg på sitt eget nivå! Vær disiplinær med alt – trening, tilskudd, diet, søvn, toying/stretching. Å være konsekvent i alle disse er nøkkelen. Det er ikke tvil i mine tanker om at jeg kan gjøre alle (og jeg mener alle) til noe spesiellt om de er villig til å være nøyaktig, standhaftig og holde kursen 100%. Mange av dere hopper rundt og gjør alle mulige forskjellige ting, men om du virkelig bare lener deg bak i stolen din og tenker over det – SÅ VET DU NØYAKTIG HVA DU MÅ GJØRE!
Omtrent alle som leser dette kan gjøre seg selv til en av de 5 beste byggerne i gymmet. IKKE GODTA NEI SOM ETT SVAR!
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min. Jeg hadde de værste genene, men jeg hadde 50 gangerr viljestyrken til de gutta.
Den ene var muskuløs og naturlig rippa, en hadde utrolige gener og så ut som en kroppsbygger fra før av, men når han begynte å løfte så han ganske utrolig ut, en var 115kg og ett stort monster med veldig begrensede løft (latskap), en hadde litt bedre gener enn meg og han var også ganske bestemt. Jeg presset meg over alle som en fordi jeg har en ”jeg skal faenmed aldri feile” holdning til denne sporten.
Neste gang du ser i speilet og tviler på deg selv og får en nedtur fordi du ikke er på det nivået du vil, så vil jeg at du skal tenke på denne posten. Om du virkelig vil noe nok og kjører på med alt du har av evner og kunnskap, vil du kanskje ikke bli den beste, eller pro, men du vil bli GANSKE UTROLIG, på grunn av din innsats og ditt harde arbeid. Ikke la en jævla drittsekk fortelle deg noe annet. Det er ditt liv – kom det til helsikke inn i rack-stativet og knus loggboka OG FÅ DET GJORT!

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat