Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Musikk til trening?

SM
    SM er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    44

Question Musikk til trening?

Hei! Er ny på forumet her, så dere får ha meg unnskyldt om jeg kanskje har lagt denne forespørselen litt feil.

Jeg driver vanntrimkurs for overvektige, og skulle gjerne ha fornyet musikken vår en smule. Jeg driver selvstendig og ikke innen noen kjede, så jeg må gjøre all jobben selv med å finne passende musikk. Har tidligere kjøpt hos powermusic.no, men jeg synes utvalget der ikke er det beste. Vi trener hovedsakelig styrke, utholdenhet og balanse, og musikk med joggetempo er helt fint til det. Er det noen her som vet om andre steder som selger treningsmusikk? Kundene mine er alt fra 20 til 80 i alder, så det bør være litt for enhver smak.

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av SM Vis post
    Hei! Er ny på forumet her, så dere får ha meg unnskyldt om jeg kanskje har lagt denne forespørselen litt feil.

Jeg driver vanntrimkurs for overvektige, og skulle gjerne ha fornyet musikken vår en smule. Jeg driver selvstendig og ikke innen noen kjede, så jeg må gjøre all jobben selv med å finne passende musikk. Har tidligere kjøpt hos powermusic.no, men jeg synes utvalget der ikke er det beste. Vi trener hovedsakelig styrke, utholdenhet og balanse, og musikk med joggetempo er helt fint til det. Er det noen her som vet om andre steder som selger treningsmusikk? Kundene mine er alt fra 20 til 80 i alder, så det bør være litt for enhver smak.
    http://www.fmgmusic.com/ - denne er bra
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

Latsabb tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Og det er viktig å huske på Tono, etter at du har handlet musikk i iTunes sin sportsavdeling.

Lykke til med musikken og virksomheten!
    You ran a marathon? That's cute …

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    sett på noe av finntroll så blir det fart på kroppene:P
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

SM
    SM er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    44

Question

Takk for svarene! Hos FMG fikk jeg jammen også tak i en dvd med tips til øvelser, det var kjekt!

Men et spørsmål til:
    På cd'ene med treningsmusikk angis tempoet i BPM. Er dette det samme som metronomtall, eller er det et eget system?

Saccosekk Wasa sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av SM Vis post
    Takk for svarene! Hos FMG fikk jeg jammen også tak i en dvd med tips til øvelser, det var kjekt!

Men et spørsmål til:
    På cd'ene med treningsmusikk angis tempoet i BPM. Er dette det samme som metronomtall, eller er det et eget system?
    BPM = Beat per minutt er det samme som metronomtall ja

f.eks 60 BPM er det samme som metronomtall M.M. = 60 Begge angir at sangen spilles med et tempo som kan knyttes til 60 slag i minuttet.
    Don't train with machines, be one!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.