Viser resultatene 1 til 14 av 14

Tråd: Muskel forskjell..

Ya Diig!? BigBoi sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    23

Muskel forskjell..

Er det mange her inne som føler at en muskel er større enn den andre?
    Pump It Uuuup!

Medlem SuperMan! sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    23
    Hehe det er nok ett normalt problem hos mange når det gjelder å trene. Noen grunner til det vil jo være at du er venstrehendt\høyre hendt.
    Ellers kan det være andre grunnen, for eksempel meg selv
    Jeg er bare født med 2 fingre på venstre hånden, så når jeg tar curl f.eks tar jeg mer i med høyre hånden som jeg syntes er veldig dumt

Ellers kan du lese denne tråden og kanskje se om du kan få noe hjelp herfra:
    Overdimensjonert på ene siden av nakken, Hjelp!
    The only thing we have to fear is fear itself

Consigliere - X diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Ja. Mine hamstrigs er mye større enn biceps feks. Jeg skulle ønske det var omvendt.

Jeg skjønner hva du mener og ja, har inntrykk av at venstre bryst er hakket større enn høyre her. Men jeg tar ikke så tungt på det lengre. Prøver å løfte korrekt og glede meg over tilværelsen.
    may the wind always be at your back,
    and the sun always upon your face,
    and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.

Superior newbie jess mAn sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av diste
    Ja. Mine hamstrigs er mye større enn biceps feks. Jeg skulle ønske det var omvendt.
    Jeg skjønner hva du mener og ja, har inntrykk av at venstre bryst er hakket større enn høyre her. Men jeg tar ikke så tungt på det lengre. Prøver å løfte korrekt og glede meg over tilværelsen.

seriøst?
    "Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"

Ble medlem
    12-2002
    Hadde vært heftig da. Skikkelig gregg armer.

Kliss nytt medlem LyCoz sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    mener du at f.eks høgre biceps er større en venstre biceps? eller jeg som misforsto spm ditt?
    isåfall er dette ganske normalt alt ettersom du løfter mere kg på den hånden du er sterkest i!
    Ready, Set, GROW!

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Høyre bicep er mye større enn venstre, venstre pec er en anelse større enn høyre. Venstre delt ser bedre ut enn høyre, og høyre quadriceps ser veldig annerledes ut enn den venstre, hvorav den vestre alltid ser mer cut ut på en sær måte. Tricepsene ser helt forskjellig ut, og leggene er av forskjellig størrelse.

Du er ikke den eneste med dette problemet med andre ord.
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    jeg har ikke så store problemer innenfor denne saken hevrtfall.. holder stritt følge på begge muskler, men kan være fordi jeg trener f.eks en og en fot, en og en hånd osv.. holder meg for det meste unna stenger og maskiner som er låst!
    Ready, Set, GROW!

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av LyCoz
    jeg har ikke så store problemer innenfor denne saken hevrtfall.. holder stritt følge på begge muskler, men kan være fordi jeg trener f.eks en og en fot, en og en hånd osv.. holder meg for det meste unna stenger og maskiner som er låst!
    trener du enfots knebøy, og enfots strak mark også?

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou
    trener du enfots knebøy, og enfots strak mark også?
    nei, hehe.. men jeg skrev vel at jeg "prøvde" å holde meg mest mulig unna de som var låst.. men alle øvelser som det er mulig på, så trener jeg en fot om gangen.. alt ettersom at på mange av de øvelsene hvor du bruker begge beina om gangen, så er det lettere å bruke mest høgre foten f.eks, fordi den er den sterkeste.. om du trener en og en fot, så trener du dem like mye begge 2, og stabiliserer dem dermed mye bedre!
    Ready, Set, GROW!

Medlem
    Ble medlem
    08-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av LyCoz
    nei, hehe.. men jeg skrev vel at jeg "prøvde" å holde meg mest mulig unna de som var låst.. men alle øvelser som det er mulig på, så trener jeg en fot om gangen.. alt ettersom at på mange av de øvelsene hvor du bruker begge beina om gangen, så er det lettere å bruke mest høgre foten f.eks, fordi den er den sterkeste.. om du trener en og en fot, så trener du dem like mye begge 2, og stabiliserer dem dermed mye bedre!
    hmm har tenkt helt omvendt jeg er ikke så stort problem her da.. en anelse på biceps menwhatever ^^ tenker det gjevner seg ut etter hvert ;D

Ble medlem
    12-2002
    Hvis du feks tar beinpress med begge beina og det kun er den ene foten som gjør løftet har du på for få plater.

Silver Member - III Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Min venstrearm ser større ut og har mer blodårer til tross for at jeg er høyrehendt. Kanskje fordi jeg med venstre....
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2005
    Alder
    28
    generelt så har jeg større høyre arm en vensre arm fordi jeg er høyrehendt...tror jeg :S

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.