Viser resultatene 1 til 18 av 18

Tråd: muskel knuter ????

Medlem
    Ble medlem
    05-2003

muskel knuter ????

hei har en del muskel knyter og lurer på om det forsvinner med tid
    eller om det er der for alltid??? hadde vært fint med alle svar jeg kan få om dette...

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    ved å få opp blodgjennomstrømningen kan du fjerne/redusere muskelknuter. Massasje, trening og div oljer kan hjelpe til med dette. Varmetepper eller lignende vil nok sikkert også hjelpe til en viss grad.

Medlem
    Ble medlem
    05-2003
    den er fin tusen takk for svaret men kan du si noen typer olje som kan hjelpe meg med det....

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg har selv ingen erfaring med det, men jeg vil jo tro f.eks tiger balsam vil hjelpe til da det øker blodgjennomstrømingen der du smører det på.

Medlem
    Ble medlem
    05-2003
    ok ja kan jo prøve det.. takk for hjelpen

Medlem Chris sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Alder
    26
    Hey Nazario har noe tigerbalsam jeg kan ta med på treningen i dag..

Banned
    Ble medlem
    03-2004
    hei hopp, vil nok anbefale massasje. vel og merke hos massør! kan jo gjøre vondt værre om man overser muskelknuter. Dessuten har de bra peiling på evt oljer, og teknikker du kan bruke på musklene selv!
    ...

hilsen "knutedyret"

p.s. bruker selv jordnøttolje, blandet med mynteolje, einebærolje og lavendeloljer ( kjøpes på apoteket) ... go' knall det!!

Medlem
    Ble medlem
    05-2003
    ja det høres ikke så dumt ut takk for tipset Nann-rosita

Medlem
    Ble medlem
    05-2003
    ja har prøvd tiger balmsam det funker det merker at det gikk vekk da jeg tok det på så tenker jeg skal bruke det litt frammover så forsvinner det sikkert etter hvert

Silver Member Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    for å fjerne muskelknuter(kommer litt ann på størrelsen og hvor 'gammle' og hvor på kroppen de er), så går det ann og 'punktere' dem. altså klemme VELDIG HARDT på knuten, så blir den plutselig borte. slik fikser jeg ivertfall dem jeg får på ryggen. tigerbalsam osv. har jeg liten tro på, nettopp fordi det aldri har hjulpet meg.

hvordan er det tigerbalsam fungerer? man smører den på huden, så går tigerbalsamen igjennom huden, og igjennom fettet, igjennom litt av muskulaturen og så inn der det feks. finnes knuter?
    You are hotter than 92% of men on this site!

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    tigerbalsam øker blodgjennomstrømingen i området du smører det på. det er derfor du blir rød og området blir varmere.

Og en muskel"knute",er en reaksjon som kan defineres som en "muskelspenning",forårsaket av enten feilbelastning,akutt strekk, eller slag. Dvs det må være, per definisjon, en slags skade. Og jeg har ikke stor tro på at man kan presse hardt på en skade og så forsvinner den.

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    varmer opp muskulaturen, lettere å "trykke" muskelknuten løs.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Medlem
    Ble medlem
    05-2003
    vel jeg brukte en tiger balsam jeg fikk av min søster og det funket på meg har nesten forsvunne nå... så det har funket på meg

men presse på det virker litt ekstremt for meg , men det kan jo ikke være bra og gjøre det?

Astronaut curly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    32
    Muskelknuter eller såkalte triggerpunkter er opp-hopninger av slagstoffer som blodet ikke har klart å transportere videre. Disse triggerpunktene vil ofte være svært ømme, og kan gi en strålende smerte til andre deler av kroppen ved trykkbelastning. Vanlig massasje eller utstrekning er desverre ofte ikke nok i forhold til å bli kvitt disse.

Triggerpunkts-massasje går utpå som tidligere nevnt å trykke på muskelknuten. Dog må området være oppvarmet med tradisjonell-massasje. Deretter skal trykkbelastningen gradvis øke i forhold til smerteterskel.......

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Triggerpunktmassasje går jo ofte ut på å trykke på små eller større muskelknuter for å løse opp! Jeg har en "gedigen" muskelknute ved siden av høyre skulderblad og den må presses/trykkes opp! Det er ENORMT smertefullt!

Medlem
    Ble medlem
    05-2003
    ok ja det jeg hadde var på armen min, men har brukt tiger balsam nå i noen dager og har merket klart at det har blitt mindre.. men takk for svarene nå vet jeg i hvertfall hvorfor jeg har fått det....

Medlem
    Ble medlem
    06-2003
    Prøv å ligge 20-30min i badekaret... GLOvarmt vann... Det skal vistnok være veldig bra for musklene...
    Hola hola ufatfuck!

Medlem
    Ble medlem
    05-2003
    ai har ikke badekar faen da hm får vel tenke på og kjøpe meg et da

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.