Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Muskelmasse

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    26

Muskelmasse

Ja, nå har jeg vært så sta og prøvd mitt eget program en stund, og lite effekt , så nå henvender jeg meg til dere som har holdt på en stund med dette og som garantert kan dette.

HVOR mange reps og set bør man kjøre for å øke muskelmasse, og hvor ofte bør en muskelgruppe kjøres? Jeg har brukt å kjørt 4 set med 10-12 reps, aldri mer en 12 og aldri under 10. Jeg har trent styrke i noen år så løfter nok kilo, så er ute etter å blåse opp musklene litt.

Er det flere som opplever smerte i albuefestet under trening? Har vært til legesjekk et par ganger og de kunne ikke se noe eller si hva det var. Bare gi meg noen sånne piss-piller med navn brexidol som sikkert hjelper mer psykisk enn fysisk.

Og siste spm her ^^,, hva slags proteiner og kreatin bruker folket her?. Personlig går det i PF Whey tech proteiner og norcee (som ikke smaker så forbanna stygt som folk skal ha det til ^^)

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Er vel ikke noen fasit på hva som funker best mtp på muskelbygging når det kommer til reps. Veldig individuelt. Hvordan opplever du disse smertene i albuen? Jeg har fått det i det siste, det kommer sånn gradvis og når det først har kommet så er det helt jævlig i opp til 3 dager før det forsvinner igjen. Tenkte å stikke til le gen etter påske. Merker det spesielt når jeg går på ski og tar tricep pushdowns. Brexidol funker OK hvis det ér betennelse, men legene gir alt for lite.

PF Whey Tech og CEE er jo kjempeprodukter, så det er det ikke noe å utsette på.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    22
    er vell 3*12 som skal gi mest økning i muskelmasse, dette er individuelt. aldri opplevd smerte i albuene.
    bruker norcee jeg også og on 100% og må si at norcee samkerå jævlig som alle sakl ha det til, det er helt ubeskrivelig grusomt. men man må lide for skjønnheten..

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Trening for &#248;kning av muskeltverrsnitt gjennomf&#248;res ved 60%-85% av 1RM noe som tilsvarer s&#229;nn ca. 6-15 reps.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    26
    Takk for svar fra dere ^^.. Vell, smertene kommer når biceps blir brukt for det meste. Men smertene forsvinner heldigvis etter noen timer. Det behøver ikke være tunge vekter som utløser smertene hos meg,, var å hadde "strid i bebygd område" trening i går, og etter 1 time med AG-3en i beredskapsstilling trodde jeg albuene skulle eksplodere. Sinnsykt irriterende rett og slett. Er vel ikke annet å gjøre enn å kjøre litt roligere på biceps-bruket å heller fokusere på triceps noen uker å se om det forsvinner ^^

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Vet det er et slit &#229; holde AGn i beredskapsstilling, men du skal ikke klage siden du f&#229;r trene SIBO
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dreyfuz
    Takk for svar fra dere ^^.. Vell, smertene kommer når biceps blir brukt for det meste. Men smertene forsvinner heldigvis etter noen timer. Det behøver ikke være tunge vekter som utløser smertene hos meg,, var å hadde "strid i bebygd område" trening i går, og etter 1 time med AG-3en i beredskapsstilling trodde jeg albuene skulle eksplodere. Sinnsykt irriterende rett og slett. Er vel ikke annet å gjøre enn å kjøre litt roligere på biceps-bruket å heller fokusere på triceps noen uker å se om det forsvinner ^^
    Vær forsiktig med alle slike problemer som oppstår og/eller vedvarer over lang tid. Slike belastningsskader som blir kroniske er svært vanskelig å bli kvitt. Det er nettopp slike skader som har gjort at mange idrettsutøvere har måtte legge opp og at mange i arbeid må omskoleres.
    Det er mange måter å behandle dette på, søk på forumet så vil du finne mange tråder som tar opp dette temaet. Kortversjoner av mine råd vil være:
    1) Ta hensyn til problemet og ikke forsterk det gjennom å provosere frem mer eller hyppigere smerter.
    2) Bruk betennelsesdempende midler ved behov og for å dempe de verste symptomene. Av reseptfri midler synes jeg at Naproxen (tabs) og Orudis gel (salve) i kombinasjon fungerer bra.
    3) Opptrening og styrking av området gjennom trening. Bruk håndleddscurl og extensions med lett vekter og mange reps.
    4) Behandling hos naprapat fungerte veldig godt for meg.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    Man sier at 6-12 reps bygger masse og under 6 skaper styrke.

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Sitat Opprinnelig skrevet av losa
    Man sier at 6-12 reps bygger masse og under 6 skaper styrke.
    Dette er besvart over.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.