Tiltross for at jeg har oppretholdt min aktivitet på dette forumet det siste års tid er det flaut og innrømme at jeg knapt har trent siden april i fjor. Julen 2005 veide jeg 115 kg med noen ganske gode løft her og der, men fra april 2005 fram til nyåret vi nå befinner oss i klarte jeg det skammelige å gå ned til 87kg(uten akkurat å forbedre fettprosenten..)
Men, her kommer den morsomme delen, for to måneder tilbake meldte jeg meg inn i nytt treningsstudio, satte igang et strukturert trenings -og spiseregime(veide da 93kg). I løpet av 2måneder med prikkfri bulk og hardtrening, er jeg oppe i 105 kilo igjen! arbeidssettene mine nærmer seg med stormskritt der de var før.. I følge en noe unøyaktig vekt har min fettprosent iløpet av disse 2 månedene og 12kiloene ikke forandret seg nevneverdig, ikke i speilbildet heller som jeg kan se... Jeg går utifra at dette er det berømte muskelminnets verk, spørsmålet mitt er som følger er en vektoppgang som denne 1,5kg/uken mulig? Helsemessig forsvarlig? Eller lurer jeg meg selv med kun vannvekt og fett?

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat