Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Muskler med volum

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2006

Talking Muskler med volum

Hei jeg er helt ny her og synes dette er en bra sie! Har noen peiling på hvordan en jente kan bygge muskler? Altså trener ganske hardt da, somregel bare 2-3 dager (kvelder) fri, og trener hardt, men trener jeg for mye? Synes det er vanskelig å få noe særlig volum.. Og har problemer med å spise så mye som jeg burde, går jo i den typiske treningsmaten og kan bli litt fort metta.. Håper noen kan gi meg noen råd, jeg ønsker virkelig stå på hardt og bli rundere i musklene. Bruker proteinpulver etter hver trening, burde jeg ta det flere ganger om dagen? Skulle i tillegg forbrennt mere fett på de typiske kvinnelige lårene mine, men jeg har lett for å bli for tynn rundt resten av kroppen og lårene er fortsatt de samme.. Takknemelig for svar..

Gold Member guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Hei,

sett opp en typisk matdag og en typisk treningsøkt. Så har folk på forumet her sikkert nok av kommentarer til hva som er bra og hva som kan forbedres.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    hei, lag en treningsdagbok her inne. Før mat og trening. Så kan vi lettere gi litt tips og triks

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.