Viser resultatene 1 til 12 av 12

Tråd: Nå får dere komme med noen gode tips gutter!

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35

Nå får dere komme med noen gode tips gutter!

Jeg er stadig irritert over at bicepsa mine ikke vokser tilstrekkelig.Jeg har en fysisk krevende jobb der biceps er spesiellt mye brukt.Siden armene får gjennomgå på jobb,kjører jeg maks 6 sett på biceps.Spørsmålet mitt er da om det kunne lønnet seg å kjøre enda mindre sett i perioder der arbeidsdagene er spesiellt tunge.Da tenker jeg rundt 4 sett.Jeg har netopp kommet meg etter en bicepsskade der jeg rev av noen muskelfibre i festet,denne skaden kom i kombinasjon med mye jobbing og trening.Har også lurt på i prioder å rett å slett droppe bicepstrening de ukene når jobben sliter som værst på armene.Noen synspunkter rundt dette?

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Tren hele kroppen og fortsett å trene biceps også.

Med rett trening og kost vil du få resultater.
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hvor ofte trener du armene?
    og hva program bruker du?

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    jeg trener biceps 1 gang i uka. har for det meste egen dag for hver muskelgruppe delt opp slik det blir fem dager i uka.

programmet varierer litt da, starter med tunge øvelser og går over på lette for å få mer pump. variasjon er bra.
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Tjaa CB armene dine er nå rett under 50cm så så forferdelig ille er det da ikke ,men kjøre du tung rygg som jeg vet du gjør hver uke så ville jeg faktisk droppet biceps trening de ukene du jobber veldig mye og hardt , tror ikke du klarer å restituere deg ordentlig om du ikke tar det med ro.
    Hva har du å tape om ikke muskelen blir mindre ? den blir jo som du sier ikke større alikevel.
    Kanskje tatt med 2 sett etter rygg økten om du absolutt vil kjøre noe.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    spørsmålet mitt var rettet til CB

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Jeg trener biceps kun en gang i uka,med øvelser som:Sittende dobbel hantelcurl på skrå benk,preachercurl m manual og en eller annen øvelse i kabel.To sett pr øvelse,rep antallet ligger ca mellom 8-12.Kjører både tungt og lett under samme økt,gjerne med dropsett i kabel på siste øvelse.

Som du sier Nk så har jeg og vurdert å legge inn ca 3 sett biceps etter ryggøkta,og evt kutte på vektene når jeg trener rygg.Kanskje legge opp mere pullover øvelser istedet for dra øvelser når arbeidsmengden er som værst.På pump så er armene rett under 50 cm,men det føles som om jo mindre jeg trener dem,desto bedre er styrkeøkningen,noe som burde tilsi økt vekst.Det er vel bare samvittigheten som sier noe annet.Jeg har begynnt å kjøre lettere vekter på biceps,og prøver å holde rep antallet nærmest 12 tallet.Slutt på å kjøre 75kgs preacher og stangcurl hver jævla økt.Tror det er litt lurt å legge egoet tilside noen ganger.....

Bronse Member Tobb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    Hmm
    Før eg begynte å trene hst tok eg kun 3 toppen 4 sett på biceps. Og det funka fint for meg. Lure på om det er kun eg som tar så få! Alle skrive jo 6 og oppover.... hm hmm!
    "Går det så går det. Går det ikke, så går det over."

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    mrmuscle, ja det var jo han som startet posten bare deler med meg jeg

Silver Member Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    hvordan kjører du de negative reppene da, trege eller raske? kjør noen uker med trege, og så noen uker med raske. det har ivertfall hjulpet meg såvidt det er
    You are hotter than 92% of men on this site!

www.kalibergym.no Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Hva med enda flere reps cb? 2sett med 15reps veldig konsentrert,feks preacher med hantler etter ryggøkta som NK foreslår?
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Hmmm,ja kanskje det HT.Får prøve det noen uker,så håper jeg at de helvetes bicepsene kan begynne å våkne.Må vel få kommet meg inn til Volvat og få operert ut litt verk av skuldra mi også snart,så hvis noen vet om operasjonsmetoder på betennelse i væskeposen i leddet,så skrik ut.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.