Viser resultatene 1 til 22 av 22

Tråd: Nå trenger jeg virkelig hjelp !!

Medlem
    Ble medlem
    05-2004

Nå trenger jeg virkelig hjelp !!

Kan ikke trene hverken armene eller skuldrene før d begynner å verke som f*** i senene
    Trener jeg biceps får jeg vondt i senen som er over albuen...får vondt inne i skuldrene av å trene de. Samme hvor lette vektene er så begynner d å verke...

Hva skal jeg gjøre ? Finnes d noen piller jeg kan ta eller no ??...hehe...
    Syns ikke jeg gjør noe annet enn å hvile og hvile, men verkinga kommer tilbake ved liten belastning uansett

På forhånd takk for svar

Administrator Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Tja, ta deg 2-3 ukers pause. Du kan være mæx overtrent. Hjelper ikke med litt hvile da i såfall. Ta deg ettpar uker av, så ser du om du blir bedre. Ikke dumt å ta en tur innom legen heller.

Medlem
    Ble medlem
    05-2004
    Legen sier bare at jeg skal ta d m ro...får ingenting av han.

Prøvde et par uker av først...så begynnte jeg så smått å trene igjen...da kom de tilbake...hmmm

kan jo egentlig bare konsentrere meg om å trene kroppen utenom arma og skuldra

Kliss nytt medlem larshalleraker sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    22
    ja visst du ikke har målsetninger som forhindrer dett
    running is life

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Har hatt akkurat samme problem med "oversiden av albue" spesielt hvis jeg kjørte mange reps på bøyeøvelser med armene. Men, la om programmet og løftet tyngre men færre reps etter det har det iallfall blitt bedre.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Jeg har ofte det samme problemet! Jeg har nå funnet løsningen. MSM!!!!
    Når jeg kjenner det kommer (enten i skuldrene eller "oversiden av albuene" eller begge deler) så smører jeg inn området med MSM muscle & joint balm, og ligger på rundt 4g msm-tabs ed. Det har hittil funka overraskende bra. Prøvd det!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    jeg har også det og det går aldri bort, så jeg bare trener videre

hvor kan man bestille msm muscle tabs coly?
    RockyRock

Ble medlem
    10-2003
    Hm, interesant dette MSM-greine. Fortell mer, Coleman! :]

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    NK har lagt ut en artikkel om MSM, men jeg paster den her (http://www.fitnessprat.no/forum/showthread.php?t=9013)

MSM
    VELKVALIFISERT: Professor Stanley W. Jacob er verdens fremste forsker på MSM. Som ung kirurg med ansvar for å bygge opp en transplantasjonsenhet ved University of Oregon Health Sciences Center, oppdaget han DM50, forløperen til MSM. Siden bygde han opp en DMSO-klinikk som med oppsiktsvekkende resultater behandlet mennesker fra hele verden for ulike revmatiske lidelser. I en alder av 77 år leder han MSM-klinikken ved universitetssykehuset i Oregon, og er den eneste i verden som har anledning til å benytte MSM intravenøst og med injeksjoner. Doktor Jacob har mottatt en rekke ærestitler for sitt unike forskningsarbeid.

-Vi trenger mer svovel!
    Kosttilskuddet MSM er et svovelprodukt som er like viktig for mennesket som salt og vann. Det kan motvirke og helbrede en rekke sykdommer, og er dessuten helt uten bivirkninger, sier doktor Stanley Jacob — direktør ved DMSO-klinikken og professor i kirurgi ved Oregon Health Sciences University i USA.

MSM er en forkortelse for methylsulfonylmethan, en naturlig substans som finnes i mat, og i den menneskelige organismen.

— MSM gjør cellemembranene smidige og gjennomtrengelige. Det bidrar til at væsker lettere kommer ut av cellene slik at trykket utenfor og inne i cellene utjevnes. Næringsstoffer trenger lettere inn og avfallsstoffer slippes lettere ut. På den måten reduseres smerter og betennelse, forklarer doktor Stanley Jacob.

MSM er et ikke-metallisk svovelprodukt som finnes over alt i naturen. Svovel finnes både i fast og flytende form. Verdens flora utnytter svovel blant annet for å danne ulike former for penicillin. Svovel gir hvitløk, løk, sennep og en rekke andre stoffer en karakteristisk lukt. Lukten av brent hår eller ull indikerer dets høye innhold av svovel.

— Svovel lagres i alle menneskelige celler. De høyeste konsentrasjonene finnes i ledd, hår, hud og negler. Svovel gjenfinnes også i blodet og andre organer. Hvis man ser bort fra gasser og vann, er svovel den tredje viktigste substans i den menneskelige organismen, sier dr. Jacob. Fortsatt gjenstår mye forskning for å klarlegge mekanismene bak effekten av MSM. Men mer enn tyve års kliniske erfaringer viser at MSM hemmer smerteimpulser langs nervefibrene, reduserer inflammasjon, forbedrer blodtilførselen, reduserer muskelspasmer og myker opp arrvev.

— De fleste mennesker mangler svovel hvis de ikke jevnlig spiser rått kjøtt, rå fisk og rå grønnsaker. MSM finnes i de fleste grønne grønnsaker, i visse alger, i en rekke frukter og korn. Men det ødelegges ved tørking og oppvarming.

Reduserer smerter
    MSM transporterer naturlig svovel rundt i kroppen. Svovel er nødvendig for at kroppen skal nyttiggjøre seg viktige aminosyrer. I tillegg er svovel nødvendig for hormoner, insulin, en rekke proteiner, enzymer og immunoglobuliner. Proteiner er igjen helt avgjørende for cellenes stoffskifte.

— MSM reduserer effektivt smerter forbundet med psykisk stress, som mage/tarmsmerter, betennelse i slimhinnene, muskel- og skjelettsmerter og styrker immnnforsvaret. MSM er uten giftstoffer og kan gis til barn, voksne og eldre.

— Personer med andre mage/tarmlidelser som diaré, kronisk forstoppelse, kvalme eller syreoverskudd vil også ha god effekt av MSM. Det samme gjelder allergi mot pollen, støv, dyr, fj ær — eller andre stoffer som kan fremkalle allergi, sier doktor Jacob.

DM50 som er MSMs forløper og velkjent innen medisinen. Tusener av studier dokumenterer DMSOs anti-inflamatoriske og sirkulasjonsfremmende effekt. MSM er hovedvirkestoffet i DM50.

— MSM kurerer ingen sykdommer, men kan effektivt hindre utvikling av sykdom. I tillegg er det fullstendig uten bivirkninger, sier dr. Jacob. Han forklarer at det er viktig å velge kosttilskudd med størst renhet og stabilitet.

Det er ikke registrert noen interaksjon med andre medisiner, men gravide og ammende bør ikke ta MSM uten å ha diskutert dette med lege.

MSM mot:
    • Revmatisme
    • Betennelse
    • Astma
    • Allergi
    • Forstoppelse
    • Candida
    • Nedsatt blodsirkulasjon
    • Redusert energi
    • Kontrolierer magesyre
    • Parasitter
    • Nødvendig for hud, hår og negler
    • Holder cellene elastiske
    • Snorking
    • Mykgjør vev

Får kjøpt MSM på norkost, 109,- for 60 tabs (Twinlab). http://norkost.uniweb.no/product_inf...c7e14381a192b6

Jeg synes det ble litt for dyrt for meg når jeg lå på 3-4g ed. Derfor handlet jeg 90 tabs for litt over hundrelappen på wwsm.co.uk. Der kjøpte jeg også balmen.

MSM tabs: http://www.worldwideshoppingmall.co....ductref=H02260

Balm: http://www.worldwideshoppingmall.co....ductref=MSB095

Disse to sistnevnte havner i underkant av 250,- inkl alt (er i utgangspunktet gratis frakt, men fikk mail om at de har lagt på 13,- elns i frakt. ikke noe betydelig!) Bestill hver for seg, så dere slipper toll om dere handler.

Kan ikke garantere noe, men jeg synes det funka veldig bra for meg. Smør på balmen før trening, så blir dere gode og varme (balmen brenner noe jævli, men det er ganske godt)

Håper dette var til hjelp God helg.

EDIT: Må bare nevne at WWSM har noe helt forjævli god service blir nesten rørt jeg når de damene sender meg mail
    .......................................R.I.P..........................................

Gold Member Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Har hørt at en Alexanderterapaut kan hjelpe på slike problemer..

Ble medlem
    10-2003
    Se her ja, Coleman! Takk takk. Tenker den balmen er noe annet enn tigerbalsamen.

nit
    nit er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    8
    Kan vel kanskje ikke løse hele problemet ditt, men får du i deg nok essensielle fettsyrer? De har antiinnflamatoriske egenskaper som er ganske grunnleggende forebygging mot akkurat disse problemene. Ellers har jeg også hørt mye bra om MSM, som nevnt av Coleman. Grønn te virker også antiinnflamatorisk, men ikke overdriv inntaket. Grønn te kan, i overdrevende mengder, motvirke androgenreseptorene dine. Men som sagt skal du drikke store mengder før dette skjer i nevneverdig grad.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Aha. Nå vet jeg hvorfor de fleste tenåringsasiatere ser ut som babyer

Silver Member korny sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Var til legen med et kne (schlatters) og fikk Voltaren 10mg. Har tilgang på ubegrenset med Voltaren 50mg så jeg kjører heller det 2x ed. Begynner faktisk å føle meg bedre. Ellers bruker jeg også MSM Glucosamine Sulphate C-vitamin stack

Gold Member Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av korny
    Var til legen med et kne (schlatters) og fikk Voltaren 10mg. Har tilgang på ubegrenset med Voltaren 50mg så jeg kjører heller det 2x ed. Begynner faktisk å føle meg bedre. Ellers bruker jeg også MSM Glucosamine Sulphate C-vitamin stack
    Du er klar over skadevirkningene ved voltaren antar jeg?

Silver Member korny sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Cera, jeg er fullt klar over "skadevirkningene".

Gold Member Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Nå har jeg bestillt disse 2 produktene. Får vondt i høyre underarm under div øvelser så får se om dette kan hjelpe. Er det noe annet jeg bør kjøpe itillegg? Glucosamine eller holder det kanskje med dette? Tar jo en 3 stk omega kapsler ed fra ON itillegg

Sitat Opprinnelig skrevet av Coleman
    NK har lagt ut en artikkel om MSM, men jeg paster den her (http://www.fitnessprat.no/forum/showthread.php?t=9013)

MSM
    VELKVALIFISERT: Professor Stanley W. Jacob er verdens fremste forsker på MSM. Som ung kirurg med ansvar for å bygge opp en transplantasjonsenhet ved University of Oregon Health Sciences Center, oppdaget han DM50, forløperen til MSM. Siden bygde han opp en DMSO-klinikk som med oppsiktsvekkende resultater behandlet mennesker fra hele verden for ulike revmatiske lidelser. I en alder av 77 år leder han MSM-klinikken ved universitetssykehuset i Oregon, og er den eneste i verden som har anledning til å benytte MSM intravenøst og med injeksjoner. Doktor Jacob har mottatt en rekke ærestitler for sitt unike forskningsarbeid.

-Vi trenger mer svovel!
    Kosttilskuddet MSM er et svovelprodukt som er like viktig for mennesket som salt og vann. Det kan motvirke og helbrede en rekke sykdommer, og er dessuten helt uten bivirkninger, sier doktor Stanley Jacob — direktør ved DMSO-klinikken og professor i kirurgi ved Oregon Health Sciences University i USA.

MSM er en forkortelse for methylsulfonylmethan, en naturlig substans som finnes i mat, og i den menneskelige organismen.

— MSM gjør cellemembranene smidige og gjennomtrengelige. Det bidrar til at væsker lettere kommer ut av cellene slik at trykket utenfor og inne i cellene utjevnes. Næringsstoffer trenger lettere inn og avfallsstoffer slippes lettere ut. På den måten reduseres smerter og betennelse, forklarer doktor Stanley Jacob.

MSM er et ikke-metallisk svovelprodukt som finnes over alt i naturen. Svovel finnes både i fast og flytende form. Verdens flora utnytter svovel blant annet for å danne ulike former for penicillin. Svovel gir hvitløk, løk, sennep og en rekke andre stoffer en karakteristisk lukt. Lukten av brent hår eller ull indikerer dets høye innhold av svovel.

— Svovel lagres i alle menneskelige celler. De høyeste konsentrasjonene finnes i ledd, hår, hud og negler. Svovel gjenfinnes også i blodet og andre organer. Hvis man ser bort fra gasser og vann, er svovel den tredje viktigste substans i den menneskelige organismen, sier dr. Jacob. Fortsatt gjenstår mye forskning for å klarlegge mekanismene bak effekten av MSM. Men mer enn tyve års kliniske erfaringer viser at MSM hemmer smerteimpulser langs nervefibrene, reduserer inflammasjon, forbedrer blodtilførselen, reduserer muskelspasmer og myker opp arrvev.

— De fleste mennesker mangler svovel hvis de ikke jevnlig spiser rått kjøtt, rå fisk og rå grønnsaker. MSM finnes i de fleste grønne grønnsaker, i visse alger, i en rekke frukter og korn. Men det ødelegges ved tørking og oppvarming.

Reduserer smerter
    MSM transporterer naturlig svovel rundt i kroppen. Svovel er nødvendig for at kroppen skal nyttiggjøre seg viktige aminosyrer. I tillegg er svovel nødvendig for hormoner, insulin, en rekke proteiner, enzymer og immunoglobuliner. Proteiner er igjen helt avgjørende for cellenes stoffskifte.

— MSM reduserer effektivt smerter forbundet med psykisk stress, som mage/tarmsmerter, betennelse i slimhinnene, muskel- og skjelettsmerter og styrker immnnforsvaret. MSM er uten giftstoffer og kan gis til barn, voksne og eldre.

— Personer med andre mage/tarmlidelser som diaré, kronisk forstoppelse, kvalme eller syreoverskudd vil også ha god effekt av MSM. Det samme gjelder allergi mot pollen, støv, dyr, fj ær — eller andre stoffer som kan fremkalle allergi, sier doktor Jacob.

DM50 som er MSMs forløper og velkjent innen medisinen. Tusener av studier dokumenterer DMSOs anti-inflamatoriske og sirkulasjonsfremmende effekt. MSM er hovedvirkestoffet i DM50.

— MSM kurerer ingen sykdommer, men kan effektivt hindre utvikling av sykdom. I tillegg er det fullstendig uten bivirkninger, sier dr. Jacob. Han forklarer at det er viktig å velge kosttilskudd med størst renhet og stabilitet.

Det er ikke registrert noen interaksjon med andre medisiner, men gravide og ammende bør ikke ta MSM uten å ha diskutert dette med lege.

MSM mot:
    • Revmatisme
    • Betennelse
    • Astma
    • Allergi
    • Forstoppelse
    • Candida
    • Nedsatt blodsirkulasjon
    • Redusert energi
    • Kontrolierer magesyre
    • Parasitter
    • Nødvendig for hud, hår og negler
    • Holder cellene elastiske
    • Snorking
    • Mykgjør vev

Får kjøpt MSM på norkost, 109,- for 60 tabs (Twinlab). http://norkost.uniweb.no/product_inf...c7e14381a192b6

Jeg synes det ble litt for dyrt for meg når jeg lå på 3-4g ed. Derfor handlet jeg 90 tabs for litt over hundrelappen på wwsm.co.uk. Der kjøpte jeg også balmen.

MSM tabs: http://www.worldwideshoppingmall.co....ductref=H02260

Balm: http://www.worldwideshoppingmall.co....ductref=MSB095

Disse to sistnevnte havner i underkant av 250,- inkl alt (er i utgangspunktet gratis frakt, men fikk mail om at de har lagt på 13,- elns i frakt. ikke noe betydelig!) Bestill hver for seg, så dere slipper toll om dere handler.

Kan ikke garantere noe, men jeg synes det funka veldig bra for meg. Smør på balmen før trening, så blir dere gode og varme (balmen brenner noe jævli, men det er ganske godt)

Håper dette var til hjelp God helg.

EDIT: Må bare nevne at WWSM har noe helt forjævli god service blir nesten rørt jeg når de damene sender meg mail

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Dette gikk rimelig treigt med levering! Har venta i 9 dager nå. Hvor lang tid har det brukt å tatt for dere andre? Vanligvis når jeg har bestillt fra england har det ikke tatt mer enn 7 dager, men har det gått over det så er det den forpulte tollen som driver og kødder som regel..

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Ikke si at du bestillte begge produktene i en og samme bestilling? (Jeg sa hvertfall til deg på irc at du ikke skulle gjøre det:P)

Hvis du gjorde det så blir det onkel toll på deg. Jeg har som regel fått varene derfira i løpet av en liten uke

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Nei jeg bestillte en og en så skjønner ikke hvorfor det skulle ta så lang tid. Verdien da steg jo ikke over 200kr på hver bestilling da. Hvis ikke de har sendt begge i samme pakke. Jeg bestillte begge (hver for seg) samme dag.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Det gjorde jeg også. Så det skal gå bra. Har du sjekket e-posten din om du har fått melding om pakkene er sendt?
    På sist bestilling fikk jeg mail om at de måtte legge på 1£ elns på frakt, og om at dette var greit.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Ja jeg har fått beskjed på mail om at pakkene var sendt og det er nå gått 9 dager siden jeg fikk den mailen, synes bare det gikk jævlig treigt, da det bruker eller skal ikke ta så mye over 1 uke før man har shaiten når man bestiller fra england

Lignende tråder

1. Fotball. Bedre kondisjon?
    By mandal22 in forum Kampsport og annen sport
    Svar: 13
    Nyeste innlegg: 09-12-09, 09:39
  2. Brev jeg mottok i dag
    By MrMuscle in forum OT
    Svar: 39
    Nyeste innlegg: 04-05-07, 09:07
  3. hva skal jeg gjøre?
    By Tjalala in forum OT
    Svar: 40