Noen tips på å få opp størrelsen på "nakke klumpene"? :P
Noen tips på å få opp størrelsen på "nakke klumpene"? :P
<3Fitnessfrøken<3
nakke rulling og nakkehev?
aldri hørt om det.
visst du mener shrugs så er jeg med. men du skal IKKE rulle med skuldrene. beint opp og ned, ikke noe mer.
Og mitt svar er: Markløft.
Shrugs med stang bak syns jeg er bra![]()
Zenox
What doesn't kill you makes you stronger
hvorfor skal den nakkerullinga være bra? det er ikke behagelig på skuldre
kjør rett opp å JOBB me nakken enten fra siden eller forfra eller bagfra det er best syntes jeg selv! nakken vokser fort på det også!!!
kan jobbe med stang fremme eller bak!
kjører du med manualer løfter du opp å fokuser på å bruke nakken å ikke skuldre (knekk i albue) det fungerer...
stå i et speil å se at det er nakken du trekker samme
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Du mener at jeg ikke skal ha knekk i albuene ja?Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS
<3Fitnessfrøken<3
Opprinnelig skrevet av wankstarr
med knekk i albuen så har man en tendens til å bruke armene til å løfte litt på vektene samtidig med nakken, ved strake armer så gjør man ikke denne feilen, det er nakken jo man vil trene![]()
Zenox
What doesn't kill you makes you stronger
zenox ga et greit nok svar der ja
det blir til at man "jukser" med armene om man har denne " knekken " så prøv å strekk armene lengst mulig ut !
slik får jeg best kontakt med nakken.
har en del filmer hvor jeg trener nakken men får ikke til å legge dem ut... skal høre med en kompis idag om han kan hjelpe meg![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Enig med mr.muscle her!
Markløft er sjef på å bygge nakke, shrugs synes jeg derimot er en drittøvelse!
Shrugs har blitt noe helt annet etter at jeg begynte å bøye overkroppen litt framover. Får en helt annen kontakt med nakken da.Opprinnelig skrevet av Stålballa
stemmer... og ikke rulle skuldrene kun jobbe med nakken "opp og ned"Opprinnelig skrevet av Arralou
![]()
det fungerer KANON....
takk for svar!![]()
Hadde vært kult å se de filmene Gremlings..
<3Fitnessfrøken<3
tro meg har mer en gang prøvd å legge dem ut hehe... men er ikke så flink akkuratt derOpprinnelig skrevet av wankstarr
![]()
men skal se hva jeg får til hehe...
http://www.fitnessprat.no/showthread.php?t=12825&page=6
post #189 er det ivertfall 2 bilder som kan hjelpe litt![]()
http://exrx.net/Lists/ExList/NeckWt.html
nakkeøvelser![]()
hmm..prøvde å lene meg litt frampå på shrugs igår, så jeg traff nakken bedre, og det funka bra..aldri følt noe sånn i nakken før![]()
<3Fitnessfrøken<3