Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: Når er beste alder for å pakke på seg masse

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

Når er beste alder for å pakke på seg masse

Hva mener du er den best egnede alderen for å lettest legge på seg muskler og hvorfor ?

Finnes det flere faktorer ?

Hva er det viktigste elementet i framgang ?

Hva er den vanligste grunnen til at folk ikke blir store ?

BK
    BK er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    22
    De fleste kommer vell til å si at dette er i tenåra p.g.a da hadde man masse testosteron
    osv i kroppen.. Men jeg mener at når man har råd til et ordentlig kosthold og
    er seriøs nok til å ta treninga ordentlig på alvor, da er det lettest. Noen klarer dette
    tidelig.. Andre (som eks meg selv) måtte være litt oppi 20-åra før jeg skjønte at
    disse tinga faktisk hang sammen..

Tror ikke det er forsent å pakke på MASSE muskler selvom man er over 30 år, se
    på eks ronnie coleman. Mener jeg hørte et sted at han hadde trent i 10-12 år skikkelig seriøst..

Han pakka jo på 7 kg muskler på et år etter å ha nesten tapt mot jay cutler
    året før.

Bigkay

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Svarer på den siste jeg, grunnen til at alle og en hver ikke lykkes er fordi de ikke kjenner til kontinutet.En annen ting er at hvis du alltid gjør hva du alltid har gjort så vil du alltid være det du alltid har vært.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    jeg tror en brå øking gjennom 20årene.
    RockyRock

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    En PT fortalte meg en gang at muskler responderer like bra på trening uansett alder.
    Men det er jo en fordel at de andre organene også er ved fulle fem da, så det er vel kanskje optimalt gjennom 20 årene, selv om det ikke er noe problem å pakke på litt i 30 og 40 årene også.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Amor fati Avsluttet brukerkonto sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Ikke fordi disse damene har blitt eyecandy av å trene,men noen av dem har kjemperesultater uten testosteron av betydning. Det går ann selv for mora di.....
    http://www.stumptuous.com/weights.html

Linken funker ikke . Hvis du vil se gamle husmødre som trener trykk ,"Inspiration"
    "Readers yak back ".
    Sist endret av Avsluttet brukerkonto; 13-04-05 kl 22:10

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Tror de fleste ikke får fremgang pga det de spiser. Før så trodde jeg man bygde muskler mens man trente og jo mer man trente jo mer bygde man. Derfor trente jeg benkpress hver trening osv osv. dere skjønner tegninga.

Men etter jeg har lest og erfart hva kostholdet betyr i det å bygge muskler, så er jeg overbevist om at kostholdet teller mest. Deretter kommer genetisk potensiale. Enkelte svinepelser er atletiske og legger på seg mye muskler og har liten fett% selv om de "lever på mcdonalds og cola".

Så jeg vil svare på spørsmålene slik:

1. Slutten av tenårene til slutten av 20 årene
    2. Gener
    3. Kosthold
    4. Spørs hva som menes med stor. For å bli STOR stor må man være genetisk freak. Jeg tror folk er for utålmodige. De signer seg inn på helsestudioer i april/mai/juni for å pumpe seg svære til sommern. Dersom de ikke har spesielt peil på kosthold osv så sier det seg selv at resultatet blir deretter. Som de sa i militæret: 3T= ting tar tid!
    + at man må tåle ubehaget som følger med kostholdet. Man kan ikke sitte å si : "nei æsj, tunfisk vil jeg ikke spise, det smaker dritt" eller " æsj, drikke rein olivenolje er uaktuelt " osv. Stop actin like a little bitch, eat the mothaf*ckin tuna and drink the mothaf*ckin olive oil!!

*wannabeROCKY går på kjøkkenet og mekker tunfisksalat og proteinshake*
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Old man Tarzan sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    12-25

Ungdommelig
    Gjest
    -Uten å ha referansen for hånden, så er det vel dokumentert at alder ikke spiller noen rolle. Du får samme prosentvise fremgang enten du er 20 eller 70 så sant du skjøtter variablene kost, hvile etc.

- Den soleklart viktigste faktoren for fremgang er kontinuitet. Dvs at du gjør jobben uke etter uke, år etter år. En god nummer 2 er betydningen av mat, og da først og fremst mengden mat som må til hvis du vil bli stor.

- Grunnen til manglende fremgang er først og fremst mangel på kontinuitet og for lite mat.

Bronse Member Pensjonert bruker.. sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Jævla nais avatar Ungdommelig:P

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Finnes det flere faktorer ?
    Hormoner,treningsmåte,kosthold,hvile

Hva er det viktigste elementet i framgang ?
    Spise nok sammen med kontinuitet i trening

Hva er den vanligste grunnen til at folk ikke blir store ?
    De har ikke kontinuitet,de spiser ikke riktig,de trener ikke riktig.

Hormonene i kroppen synker betraktelig etter fylte 30 år og synker mer og mer for hvert år som går , det blir da også vanskeligere å vanskeligere å bygge muskler sammen med at utgangspunktet for en utrent person synker og synker.
    Jeg tror at en person på f.eks 17-25år som har gode treningsrutiner og spiser korrekt har de beste forutsetninger til å øke mest forutsett at stresssnivå og andre faktorer ikke ødelegger for han

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Konituinitat er stikkordet ja Det viktigste er å fortsette å trene, spise osv. DA vokser man.

Gold Member worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av schakver
    Ikke fordi disse damene har blitt eyecandy av å trene,men noen av dem har kjemperesultater uten testosteron av betydning. Det går ann selv for mora di.....
    http://www.stumptuous.com/weights.html
    "One more thing I should mention: you're not going to wake up huge from weight training, so just get over your little phobia right now."

Faen

Siden jeg har vippet over 25, så tror og håper jeg at alder ikke nødvendigvis er noen hindring, og at det viktige er det som er viktig for alle: Trening, mat, restitusjon/hvile.

Mitt problem er at jeg er naturlig tynn, men disse damene schakver linker til har masse fett, og under har de fullt av muskler. Hm. Eller så er de bare helt rå på å bygge
    wat

Come back king Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Jeg syns faktisk det er lettere å bygge masse nå enn det var i slutten av tenåra.
    Prøvde å spise seriøst da også, men hadde ikke de samme kunnskapene som nå.
    Har bestandig måtte slite litt for kiloene, men syns det går lettere nå hvertfall.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Tror dette varierer litt fra person til person..
    Jeg var rimelig sein med å vokse i høyden (var ca 150 hel ungdommskolen) .. Og vokste veldig mye og veldig fort mens jeg gikk på vgs.. ( til tider 1 cm i uka, strekkmerker er en fin ting) Jeg spiste mere mat på en dag en jeg gjør på 2-3 dager nå.. Sluttet å vokse i høyden når jeg var ca 20 og det var først da kroppen min skjønte at det var mulig å vokse i andre rettninger. Trente litt en stund på vgs, ble jo sterkere, men ble ikke noe kraftigere.

Lignende tråder

1. Ørsting på vei...
    By Ørsting in forum Trenings / kostdagbok
    Svar: 2226
    Nyeste innlegg: 08-11-10, 21:36
  2. Svar: 22
    Nyeste innlegg: 28-03-07, 21:16
  3. Tomt, må ha nytt!
    By Calibra in forum Kosttilskudd
    Svar: 86
    Nyeste innlegg: 06-09-04, 14:46
  4. Basisøvelser som dreper - er lista feil?
    By morgenstund in forum Trening
    Svar: 57
    Nyeste innlegg: 16-03-04, 18:36

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.