Stedet jeg trener på stenger 1. juni og har stengt i ca 6 måneder...
Er det noen som har forslag til hva jeg kan kjøpe/gjøre for å få grei trening hjemme uten at det koster flerfoldige tusen?
edit: 3 måneder
Stedet jeg trener på stenger 1. juni og har stengt i ca 6 måneder...
Er det noen som har forslag til hva jeg kan kjøpe/gjøre for å få grei trening hjemme uten at det koster flerfoldige tusen?
edit: 3 måneder
Meld deg inn i et annet treningssenter i de seks månedene?
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
meld deg inn på et nytt gym!
Visst det er et gym og ikke noe skole greier så hadde jeg meldt meg ut på dagen. 6 måneder sommerstengt? Hører ikke hjemme noenplass.
sorry skulle stå 3...
men uansett... så er det lenge..
jeg bor på en liten plass der det kun er denne ene plassen...=/
nærmeste utenom er 6mil... det blir 50kr med buss, og det blir dyrt i lengden...
Forlang tilbakebetalt 1/4 av årsmedlemskapet.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Flytt. Evt skaff deg noen vekter? Hva tenkte du på, egentlig?
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Skal du ha et skikkelig hjemmegym så koster det deg fort 10000-15000.- (powerrack,stang,vekter,regulerbar benk)
Alternativet er å ta treningsfri eller rett og slett trene uten vekter , hva med å sette opp en chinz stang samt fikse deg et opplegg for å få kjørt dips.
Så kan du kjøre knebøy med bestefar på ryggen![]()
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
du kunne jo eventuelt bodd på min hybel i sommer?
jeg må mest sansynlig betale hybelen fra 1.juli.
kunne vært en idé?
så kan du eventuelt låne mitt pulz treningskort? (det er ikke bilde eller navn på)

Hva med å trene litt kondisjon, armhevinger etc i de 6 månedene?