Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Når på dagen brenner man mest fett?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    24

Når på dagen brenner man mest fett?

Hei, lurte på når om dagen brenner man mest?

Jeg skal starte med morgen cardio, opp og sykkle med en gang jeg står opp uten mat i magen. og dem dagene jeg ikke har morgen kardio, skal jeg sykkle eller gå 1 time rett før jeg legger meg på tom mage.

hva sier dere?

dr. fatkins tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Ville ikke lagt meg på tom mage, og i allefall ikke etter en skikkelig kardioøkt. Linker til en artikkel som sier noe om tidspunkt for kardio og effekt. Morgenkardio.. Hot or not?

Tror det viktigste er at kardioen blir gjennomført. Foretrekker selv morgenen, siden en kjapp gåtur og så frokost, gir overskudd og full trøkk helt fra starten. Den ekstra trøkken fører til at aktivitetsnivået blir høyere dagen igjennom også.

Hvis målet er å brenne fett, er det ikke smart å leve lenge på tom mage.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Superior newbie Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Jeg skrev litt om dette i en annen tråd:

http://fitnessprat.no/showthread.php...958#post264958

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    24

:)

Ok takker, jeg spiser en tunfisk boks da etter kvelds kardio, så legge seg, og da opp om morgenen og sykkle på tom mage og så frukost satser på d

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    24

?

men hvor lenge ca etter trening skal jeg spise når jeg er på deff?

på deffen spiser jeg hve 2-3 time, skal jeg gjøre det samme etter jeg har drukket shake og spist raske carb etter trening?

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Vent 1 og en halv-2 timer etter trening med å spis igjen. Skjønte ikke det siste spøsmålet ditt? Spis som oppsettet sier etter treningsmåltidet. Legg ut kostholdet ditt her så er det sikkert noe vi kan rette på.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    24

Kosthold

jeg kjører hart som faen. Det eneste jeg spiser om dagene er:

Grønsaker: Brokkoli og Rabbe
    Kjøt: Biff,kylling
    Fisk: Tunfisk, laks, torsk, sei, det meste av fisk, makrell i tomar, peppermakrell.

Jeg spiser ca 1 tunfisk boks til hvert måltid, ca 200 gram kylling og det samme med fisk. spørst hva jeg har med meg den dagen. og rabbe eller brokkoli ilag med det da. (noen andre gode tip?)

Spiser hver 2-3 time. Etter morgen kardio drikker jeg en isolate shake på ca 40 g Protein, 2 kokte egg pga protein og Fett. så 4-6 knennebrød med skinke på.

Etter trening en Whey shake og en banan. Kose måltid tar jeg ei mager kesam boks og blander med fun light det er Herli

Mitt problem er at je gikke hvet mor mye karb jeg skal ha i meg pr dag og hvordan man rekner u hvor mye karb det er i ting med å lese bak på pakken sanne diverse ting som det.

Dette rekna jeg ut på en san kcal kalkis:

Forbruk av energi (kcal)

Kcal: 2100
    Karbohydrater (g): 232
    Protein (g) 188
    Fett (g) 47

jeg tror det er det jeg skal få i meg pr dag, når jeg skal ne di vekt. Det der e til den vekta jeg er på nå ca 75kg. Jeg takker virkeli for all hjelp her.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.