Tenkte jeg skulle se når tid på døgnet FP best liker å løfte skrot.
Selv pleier jeg å kjøre øktene mellom forelesninger o.l. så da blir det helst før 12.00. Lite folk og lite kø på apparatene.
Regner med ingen trener før 06.00 om morgenen![]()
Tenkte jeg skulle se når tid på døgnet FP best liker å løfte skrot.
Selv pleier jeg å kjøre øktene mellom forelesninger o.l. så da blir det helst før 12.00. Lite folk og lite kø på apparatene.
Regner med ingen trener før 06.00 om morgenen![]()
...I simply am not there.
Kardio kan hende jeg kjører om morningen. Mellom 06.30 og 10 en gang.Styrken blir som regel på ettermiddag/kveld. 17-20 en gang.
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

at fullmoon....
hoooooouuuuuuuuuuuuuuulll
I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Enten før eller etter skolen, så enten rundt klokken 10 eller i 12-14 tiden![]()
Nja..trente nå jeg, fra 0200-0300...sårende at det ikke er et alternativ!
Trener normalt mellom kl 2000 og 2400. jeg er et nattdyr, da kroppen fungerer best.
In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.
som regel enten 13:30 eller 17:00 , kunne jo ikke krysse av for flere valg![]()
As we speak. Jobber skift så enten mellom 0600 og 1200, eller mellom 1800 og 0000...
Etter stengetid da jeg slipper alle hobbymosjonistene. Dvs fra 20.00-22.30 som regel.
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Når jeg er ferdig på skolen. Dvs 14 el 15.
184 cm
91 kg
20 år
når jeg får tid, gjerne rett etter skolen eller i 6tida til 8
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
Tror jeg hadde spydd som en gris hvis jeg skulle trent hardt med vekter så tidlig som deg SCP.![]()
Jeg trener ikke til faste tider, men siden det mellom kl1600 og 2000 er større befolkningstetthet på studioet enn det er i kina, så prøver jeg å legge treningen til tidsrommet 10:00 - 16:00
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
trener som regel i 18-21 tida.
I går ble det 22.00-22.45- altfor sent, vanskelig å få i se nok mat + tungt å stå opp om morran i dag
Aldri før 11:00, men aldri senere enn nødvendig heller. Gode gamle gløs fylles til randen utover ettermiddagen, og lite er verre enn å stå med henda i lomma og vente på hvert bidige apparat.
Begynner treningen rundt 11-12
Trener jeg på fysikalen så blir det rundt 7 på morgenen, trenger jeg på gymmet blir det rundt 17.
Trener litt forskjellige tidspunkt!
Som regel 18-20 eller 13-15 avhengig av jobb!
søndagene blir det ofte tidligere en dette!
La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)
Når jeg jobber.. ( har 12timers dag da ), så trener jeg fra 20.00 sånn ca.
Ellers når jeg har friuke, så trener jeg når som helst på døgnet : )
Veien til suksess er en stige. Man klatrer ikke opp med hendene i lomma :)
Som regel rett etter skolen (15.00)..
jeg trener kl 0900 på dag når jeg jobber kveld og kl 1930 på kveld når jeg jobber dag.
Kardio: 09-12
Styrke: 15-18
It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
- Mike Mentzer
http://www.mikementzer.com
http://www.i-a-r-t.com
når eg jobber dag, så trener eg 18.00
når eg jobber kveld, så trener eg 10.00
Mellom 10 og 15 en gang, slipper unna det værste kjøret med bolere da![]()
Trener stortsett 30-40 min etter at jeg våkner, står opp, hyver i meg litt frokost og løper som en gærning for å nå bussen til treninga. Bare så surt at det ikke åpner før klokka 09.00 ellers skulle jeg trent enda tidligere.
Er digg å trene når man er helt alene på hele gymmet, får ha alt utstyret i fred tilogmed.. og null kø! luksus!
09-12.00 stortsett.
Norkost iz da shiznit foe shizzle mah nizzle!

Trente 07.00 før i tiden, genialt å trene så tidlig, hodet er tomt, ingen folk, og man får resten av dagen til å spise mat til oppbyggingen.
Nå trener jeg rundt 18.30, mye folk der da, men eneste tidsrommet som passer i forhold til åpningstider. trener 12.00 på lørdager de helgene jeg ikke er på flasken.
Kardio'n min om morran er rask gange med avisa:P Kjip jobb, men er betalt kardio trening=)
Ellers pumper jeg mellom 17.00-20.00 vil jeg si.. Spørs åssen vakt jeg har på barnehagen.
Har jeg fri, trener jeg i 1-tida..
<3Fitnessfrøken<3
rundt kl 12:00 omtrent hver gang..
trener en gang i mellom 16.00 - 21.00.
Kan ikke forstå at dere som starter dagen med vekttrening får noe ut av det! Hvis jeg ikke har fått i meg nok måltider får jeg mye mindre ut av en økt!
Profil: http://www.fitnessprat.no/showthread.php?t=22573
Sandefjord Open 2007: Debutant +80kg 4. plass
Oslo GP 2007: CB +178cm 7. plass
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -