Hvis man f. eks trener armstyrke, hvor lang tid kan det ta for en nybegynner før man begynner å se synelige resultater? F. eks kjukkere armer osv..?
Hvis man f. eks trener armstyrke, hvor lang tid kan det ta for en nybegynner før man begynner å se synelige resultater? F. eks kjukkere armer osv..?
trener du kun armer??? jeg trener hele kroppen, da merket jeg synlige resultater som godt med en gang. spesielt i bicep og bryst. tricepen kom med en gang jeg begynnte med franskpressen.
Trener:
Utfall 2x12
Strake armløft 3x12
Sidehev 3x12
Situps 3x20
Pushups 3x15
Ligg flyes 10x3
Og ellers litt på de nedre magemusklene og lårene via en AB-Swing. 3x20
Tar alt i samme slengen mens jeg trener
Har nettop startet, men lurer bare på når man begynner å se resultater. Hiver også i meg en slik Whey Tech rett etter treningen.
hehe det kommer an på genene dine da. men du kommer sikkert til og se stor forsjel om en måneds tid. det er lurt og trene beina skikkelig siden det er en så stor muskel gruppe så øker testeron produksjonen og da er det lettere og ligge på seg muskler over hele kroppen.
hvor fort resultatene kommer, er avhengig av hva du spiser...
les denne fra A-Å: http://www.fitnessprat.no/forum/showthread.php?t=6703
Ville dessuten bruktdette fullkroppsprogrammet:
Oppvarming: 5-15 min roing, jogging eller sykling.
Pausetider mellom sett: 1-2 min.
BEIN:
3* 12repitisjoner Beinpress eller Knebøy.
RYGG:
2-3* 12repitisjoner Sittende kabelroing
2*12repitisjoner Sittende kabelnedtrekk foran
2* 12repitisjoner Rull opp rygg/rygghev
BRYST:
3*12repitisjoner Benkpress
SKULDRE:
2*12repitisjoner Sittende Militærpress med manualer
1-2*12repitisjoner Sidehev med manualer
TRICEPS:
1*12repitisjoner Kabelpushdown med stang
BICEPS:
1*12repitisjoner Armcurl med manualer
MAGE:
2* max repitisjoner Hengende beinhev
2* max repitisjoner Situps
Dette programmet trenes 2-3 ganger i uken, minst 1 hviledag mellom treningsdagene.
-wR-
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Vil helst ikke gjøre kostholdet så komplisert. Holder det at jeg tar Whey Tech rett etter trening, samt spiser tunfisk og makrell i tomat ganske ofte?
Det aller viktigste er at du kommer deg i overskuddsenergi. Altså at du spiser mer enn du forbrenner. Altså at vekta di øker.
70% av treningen fåregår på kjøkkenet. så sier de i alle fall. man kan ikke bygge hus uten murstein. og da kan man heler ikke bygge muskler uten proteiner og kalori overskud.
når det gjelder bein trening så vile jeg valgt knebøy i stede for beinpress. der trener man balansen mye mer og.

du trenger ikke gjøre ting så veldig komplisert, men du må nok ta og jobbe for resultatene. Fiks deg ett godt fullkroppsprogram, kom deg i overskudd på gode matvarer følg dette så vil nok ting ta seg opp.
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
når du slutter å drikke, øker proteininntaket stort, spiser det samme hver dag og sover 8+timer hver natt.
RockyRock

Gjør du det så enkelt og faktisk GJØR det som står der så er du nesten garantert fremskritt.
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
Resultater kan ta år... Men det har også noe og si HVA du vil... vil ha ha strandmuskler? eller vil du har en sikkelig Kroppsbygging fysikk?
Eg vil si at du kan dele opp hva som gjør til at du får resultater sånn:
Trening: 20%
Kosthold: 60%
Hvile: 20%
Og husk ordtrykket: Lifting is for show, Recovery is for GROW!!!!!!!!!