En gang var det en kamerat som sa at når jeg nå hadde nådd 130 i benken måtte jeg slite jævlig hardt for å komme videre uten AAS. Dette skjønner jeg nå bare var tull eller for å psyke meg litt ned så han kunne beholde rekorden blandt de andre i gjengen.
Jeg leste nemlig litt forskjellig bøker, ble veldig inspirert og overbevist om at jeg kunne nå mye lengre uten AAS. La om trening og kosthold. Nå skal jeg satse på 150 i benken om 2 uker(løftet 3x6 120 i benken for 4 uker siden, har hatt en 3x10 periode i 3 uker etter de og en 4x3 periode i en uke nå, som skal vare i 2 uker til, så det er litt fremgang siden jeg løftet 3x6 120 i benken).
Jeg falt ned til ca 125 i benken før jeg fikk denne enorme motivasjonen. Greier jeg løftet på 150 har jeg gjort 25kg fremgang i maksløft på benken på 12 uker. Det er nå den beste fremgangen jeg noen sinne har hatt og helt uten AAS.
Mitt spørsmål er hva folk her mener er mulig for en vanlig mann med mange års trening å nå i feks benkpress uten AAS? Er det noen som har erfaring med å trene rent fra 150 kg i benken til feks 200? Hvor mange kjenner dere/av dere er det som har nådd så langt uten AAS?
Spill det ut!
![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat