Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Naturlig fremgang i styrke

Medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    30

Naturlig fremgang i styrke

En gang var det en kamerat som sa at når jeg nå hadde nådd 130 i benken måtte jeg slite jævlig hardt for å komme videre uten AAS. Dette skjønner jeg nå bare var tull eller for å psyke meg litt ned så han kunne beholde rekorden blandt de andre i gjengen.

Jeg leste nemlig litt forskjellig bøker, ble veldig inspirert og overbevist om at jeg kunne nå mye lengre uten AAS. La om trening og kosthold. Nå skal jeg satse på 150 i benken om 2 uker(løftet 3x6 120 i benken for 4 uker siden, har hatt en 3x10 periode i 3 uker etter de og en 4x3 periode i en uke nå, som skal vare i 2 uker til, så det er litt fremgang siden jeg løftet 3x6 120 i benken).

Jeg falt ned til ca 125 i benken før jeg fikk denne enorme motivasjonen. Greier jeg løftet på 150 har jeg gjort 25kg fremgang i maksløft på benken på 12 uker. Det er nå den beste fremgangen jeg noen sinne har hatt og helt uten AAS.

Mitt spørsmål er hva folk her mener er mulig for en vanlig mann med mange års trening å nå i feks benkpress uten AAS? Er det noen som har erfaring med å trene rent fra 150 kg i benken til feks 200? Hvor mange kjenner dere/av dere er det som har nådd så langt uten AAS?

Spill det ut!
    Mvh,

Choctaw :cool:

Bronse Member Wannabe sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Alder
    33
    Hvis du har økt 25 kg på 12 uker i benken, så hadde det vært artig å høre hvordan du trener og spiser. Er jo sinnsykt bra fremgang!

Spørsmålet ditt overlater jeg til andre å svare på. Skulle tro det er mulig å løfte 200 uten AAS, men hva vet jeg.

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Kompis av meg som trener helt rent tok 180 kg i benk på 83 kg kroppsvekt.Veier nå ca 93 kg og tok 195kg her om dagen.Trener bygging ikke styrkeløft.
    Kjører et seriøst kosthold og har trent fra han var 17 år(er nå 36).
    Han har ikke gode annlegg for å bli sterk, veldig lav fettprosent

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Det er en kar på studioet mitt som tar 200kg i benk, er ganske sikker på at han ikke boler.
    Han ser liksom naturlig stor ut, (en anelse småtjukk)

Men, nå har han visstnok vært fast innventar på studioet så lenge min far, min bror og nå jeg har trent der, sikkert rundt 20års trening tilsammen.............

Silver Member - III
    Ble medlem
    03-2004
    Det er vanskelig og si. Kan jo vær at personen lyver om at han aldri har brukt. Kan jo aldri være helt sikker. Går ikke an og teste folk for alle AAS midler heller ettersom det ikke er alle typer som går an og teste. men å sikte opp mot 200 kg tror jeg ikke skulle være umulig om man har litt annlegg for det.
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Lignende tråder

1. Fremgang - Hvor mye, hvor lenge?
    By Venstrekant n17 in forum Kampsport og annen sport
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 27-08-04, 22:22
  2. Fremgang!
    By Pettern in forum Trening
    Svar: 11
    Nyeste innlegg: 19-03-04, 09:43
  3. Dårlig fremgang!!
    By Wanna be big in forum Trening