Noen som har noen tall å komme med på hvor mye testo og vekst hormon kroppen produserer naturlig i forskjellig alder? Varrierer det mye fra person til person? Hadde vært gøy å se..
Noen som har noen tall å komme med på hvor mye testo og vekst hormon kroppen produserer naturlig i forskjellig alder? Varrierer det mye fra person til person? Hadde vært gøy å se..
No brain, no gain.
Har hørt snakk om at det ligger på rundt 10mg testo om dagen, men hvor mye det varierer mellom en ungfole og gamling vet jeg ikke...
-=* Turbo *=-
<font size=-1>[ Denne Beskjed ble endret av: Turbo den 2002-03-19 17:38 ]</font>
Naturlig produksjon av veksthormon ligger et sted mellom 0,5-1,5iu pr dag.
Testosteronproduksjonen hos mannfolk er likeså variabel som veksthormon produksjonen.Mellom 6-12mg pr uke(eller var det pr dag?ble litt usikker her nå).Anyone?
"Eat more women!! They are high in protein :) "
Veksthormon 0,5-1,5 pr dag. i alder opp til ca 23-25 år . over det så synker den jevnt til lik 0 i 50års alderen.
Naturlig egenprodusert testosterone i kroppen
ca. 6-15mg pr DAG.
alders avhengig dette og. synker allerede fra 20 års alder og er betydelig lavere fra 30 åer og utover.
Går det ann å få testet dette hos lege med en liten blodprøve? Hadde vært interessant å visst![]()
Går fint å få prøve på
Testo,østrogen,sexhormon osv. Men det er ikke sikker den prøven sier deg så mye.
Det er andre ting som spiller inn også.
Fritt bundet osv
produser ca. 10 mg pr dag
ca.halvparten gåt til prod av de små soldatene
du sitter igjen med rundt 5mg dagen (tror d heller er - enn +)
hk
Hei!
Jg testa meg ifjor. Der ble test nivået målt i enheter hvorav 10-20 er normalt for en 18-19 årig mann. Jeg hadde nivå 14 og var 20år på det daværende tidspunkt. Har aldri brukt test før slik at det sagt, men etter den sjekken vurderte jg det sterkt![]()