Jeg lurer på når dere trener rygg og tar nedtrekk øvelsen trekker dere stangen bak hodet eller foran? Skuldre, militærpress i smith presser dere foran eller bak hodet?
Hva er best liksom?
Jeg lurer på når dere trener rygg og tar nedtrekk øvelsen trekker dere stangen bak hodet eller foran? Skuldre, militærpress i smith presser dere foran eller bak hodet?
Hva er best liksom?
Pump It Uuuup!

jeg tar nedtrekk bak hodet og føler det fungerer veldig bra, men mener at det tar litt på forskjellige steder... er ikke sikker, men lurer på om nedtrekk foran hodet tar litt mer på vingene....Opprinnelig skrevet av BigBoi
Kjører begge foran!
Synes absolutt ikke det er helt optimalt å kjøre miltærpress bak hode. Når det gjelder nedtrekk er det mindre stress(mener jeg å huske), men synes kontakten med musklene er mye bedre enn når du tar foran.
Jeg kjører begge foran![]()
Foran![]()
Mange føler jo ubehag ved å ta militærpress og nedtrekk bak. Men når det gjelder militærpress bak så bør du være forsiktig for å pumpe mange kilo der kan være farlig siden skulderene ikke er i sitt optimale i en sånn vinkel...
Selv kjører jg forran, selv om jeg ofte kjører 2-3rep bak noen ganger..

hvorfor kjører jeg bak når alle andre kjører foran? er det fordi jeg er mye flinkere enn alle andre eller fordi jeg er tullete![]()
*lettere høy på pæra idag*
Hvorfor kjører du bak ,ja??!!Opprinnelig skrevet av mrs.darp
he he...
Smaken er som baken!.. Men noen mener at de øvelsene tar bedre når de tar dem bak.. Personlig så får jg ondt i skuldrene (ikke på en bra måte) når jeg trener bak..Opprinnelig skrevet av mrs.darp
Er du fleksible nok i skuldre til å ta nedtrekk og press bak nakken finnes det ingen grunn til å ikke gjøre det. Når du stagnerer i nedtrekk bak nakken kan du skifte til nedtrekk foran neste gang du trener rygg.Opprinnelig skrevet av BigBoi
This is war, take no prisoners (D.Yates)

hm, ordla jeg meg feil der? huff....:POpprinnelig skrevet av Jente81
Det er vel det som er problemet mitt.. har sinnsykt lite bevelighet i hele kroppen...Opprinnelig skrevet av Hard_gainer

da fortsetter jeg med å ta bak hodetOpprinnelig skrevet av Gullguttn
føler det tar godt da, men om jeg plutselig ikke klarer det så kan jeg jo begynne å ta foran...
takk
![]()
Nei nei... he he... nå ble det helt feilOpprinnelig skrevet av mrs.darp
... mente det ikke sånn- mente rett og slett hva er grunnen til at du kjører bak og ikke foran?!
![]()
gjør det duOpprinnelig skrevet av mrs.darp
sålenge det funker så går det vel for det samma.. mn vær forsiktig da..

hehe, begynte å lure på hvordan den kunne tolkes feilOpprinnelig skrevet av Jente81
hehe... men visste jo ikke hvordan humøret ditt var idag så kunne jo være at du klarte å vri på den
sorry at jeg tror sånn om deg...
Jeg kjører bak fordi det var sånn jeg ble vist det når jeg begynte å ta den... enkelt å greit egentligog jeg har ikke lyst på veldig store vinger, så jeg tar mest mulig bak (ikke at jeg er sikker på om vingene vokser når du tar foran)
![]()
HEHAH!.. sikkertwhisperOpprinnelig skrevet av Jente81
Sjekk denne posten. Jeg kjører den skulderøvelsen 3 ganger i uka i håp om å få bedre fleksibilitet. Hvis du er stokk stiv i hele kroppen er det viktig at du varmer godt opp og tøyer på de musklene du skal trene.Opprinnelig skrevet av Gullguttn
This is war, take no prisoners (D.Yates)
Tror det tar mer på vingen når du tar bak... mener å ha hørt det..Opprinnelig skrevet av mrs.darp
Jah, bruker å gjøre den øvelsen en gang iblant, pga "knepping" i skuldrene under franskpress og lignende...Opprinnelig skrevet av Hard_gainer
Opprinnelig skrevet av mrs.darp
He he- humøret er på topp, men ikke i dèt humørethe he
Ja, de gjør nok det, for nedtrekk foran blir jo nesten som chinskjører en del chins jeg da, og når jeg tar nedtrekk blir det foran
![]()

hehe, da vet ikke jeg, men jeg har hvertfall ikke vinger, ikke som jeg klarer å stramme hvertfall, så er happy enn så lengeOpprinnelig skrevet av Gullguttn
![]()
Det er fy å hviskeOpprinnelig skrevet av Gullguttn
he he!!
Sålenge jenten er fornøyd... når det gjelder trening så er det best å prøve seg fram selv..Opprinnelig skrevet av mrs.darp
Jeg personlig kjenner mest på vingene når jeg tar på fremsiden. Men tar alltid baksiden mest, gammel vane vond å venne, føler jeg har bygget bra på den måten,Opprinnelig skrevet av mrs.darp
Vinger har du baby! Det kan jeg bevitne![]()
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Opprinnelig skrevet av Jente81
![]()

å, det må være noen andre du har vært å vitnet hos.. for vinger har jeg ikke.. en svømmekropp eier ikke vinger, hverfall ikke min...Opprinnelig skrevet av darp
EDIT: bortevekk
Babe då,Opprinnelig skrevet av mrs.darp
Jeg så tydelig vingene dine når du tok nedtrekk å syntes det var imponerende. Hadde du sett film av deg selv når musklene er i aksjon så hadde du nok sett det selv.
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Er fint med litt V form vel?!Opprinnelig skrevet av mrs.darp
![]()

for all del. men så har jeg blitt "blessed" med brede skuldre, så den formen er der helt naturlig etter mange år med svømmingOpprinnelig skrevet av Jente81
![]()
Da er vi 2... brede skuldre her også- ikke alltid vært like moro, men nå er det helt greit....Opprinnelig skrevet av mrs.darp
![]()
dere er bare heldig.. sant nok så er jeg gutt, mn har noen pinglet skuldre fordet...

har heldigvis en utrolig ærlig mor som forteller meg klart å tydelig når det er klær jeg ikke kan gå i pga mine skuldre.. men hun forteller meg også når det er noe jeg virkelig kan gå iOpprinnelig skrevet av Jente81
![]()
har lært meg å bli gla i dem jeg nå etterhvert![]()
Derfor jeg må finne meg en SVÆR gutt- sånn at jeg blir "lita og nett" og kjempe "feminin"Opprinnelig skrevet av Gullguttn
Deilig følelse for ei jente det
![]()

ja, jeg kan aldri ha en liten gutt.. da havner jeg fort i en sjefsrolle, hvor jeg ikke føler meg mye vel... Blir fort sånn at jeg føler meg større enn noen fordi skuldrene mine er brede.. rar tanke....Opprinnelig skrevet av Jente81
![]()
He he. min kjære farmor med kommentarer som "du har jo alltid vært ei kraftig jente" osv... he he... Først nå for 2 år siden jeg forsto at hun mente beinbygningen min og ikke at jeg var "feit"....Opprinnelig skrevet av mrs.darp
Og når jeg veide "bare" 60 kg (lite for meg) DA var jeg altfor tynn og vaflene kom kastet på meg... he he skjer a?!![]()
Aldri slike som mg med andre ordOpprinnelig skrevet av mrs.darp
![]()
Ja, ikke sant?!... Sånn er det bare... men har ikke noe imot en stor, kjekk veltrent gutt jeg så det går så bra såOpprinnelig skrevet av mrs.darp
Så lenge jeg finner en som liker jenter som er litt større enn ei flue da![]()

for farmorer og sånn så skal man jo helst ha litt å ta iOpprinnelig skrevet av Jente81
for det holder deg varm og sånn
fasinerende...
men neida du.. vi er langt fra feite.. vi har former og skal være så utrolig gla for at vi ikke ser ut som to pinner![]()
Bare å trene det vettuOpprinnelig skrevet av Gullguttn
he he....
JAOpprinnelig skrevet av Jente81
er ikke gammal av alder ennå så..
He he... nei, du har masse tid og muligheter- blir nok så bra så!!Opprinnelig skrevet av Gullguttn
Jeg får håpe det finnes en diger veltrent bamse der ute som liker meg jeg vettu![]()
Om du venter 2år så er jg en stor bamseOpprinnelig skrevet av Jente81
![]()
![]()
![]()

når kroppen min (og hodet mitt) bestemmer seg for å godta at folk nærmer seg meg igjen, så skal ikke jeg takke nei til en godt trent kropp neiOpprinnelig skrevet av Jente81
har jo allerede hatt en utrolig digg kropp i mitt liv en stund, helt til kroppen min nekta å orke å være i et forhold.... (og så åpna vi oss opp vel mye her...)
Det tviler jeg ikke påOpprinnelig skrevet av Gullguttn
Stå på!!
Meeen- da er jeg 26, going on 27, og da er nok en 19 år gammel bamse litt for ungt gitthe he
Lykke til med treningen, og skuldrene!!!
Er det bare meg eller er vi havna laaangt unna topic'en? hehe, mn for all del.. bare pratOpprinnelig skrevet av mrs.darp
![]()
hehe, var ikke så seriøst ment:P Men takkOpprinnelig skrevet av Jente81
![]()
Er det slutt?Opprinnelig skrevet av mrs.darp
![]()
Nei det skjønte jegOpprinnelig skrevet av Gullguttn
![]()
Huff ja- var det nedtrekk og militærpress det var snakk om??Opprinnelig skrevet av Gullguttn
![]()