Er det noen som har testet disse / har sett dem til salgs i norske sportsbutikker? Ser litt kjekke ut til chins.
Nike Alpha Training Grips - SportsDirect.com
![]()
Er det noen som har testet disse / har sett dem til salgs i norske sportsbutikker? Ser litt kjekke ut til chins.
Nike Alpha Training Grips - SportsDirect.com
![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
De vil jeg teste.
Hadde noen svarte uten grip tidligere, men finner dem ikke igjen.
Husker ikke hvor jeg kjøpte dem heller, men det var på en nettside.
Edit: Likte ikke den stroppen en må over hånda da. Vil ha som jeg kun holder i hånda.
Du tenker på sånne neoprene lapper? Hadde det før det funket også greit, men ser for meg at disse gir hakket bedre grep i og med at gummien ikke "gir etter" på samme måte som neopren
.......................................R.I.P..........................................
Ja likte selve grep delen på denne, men ville ikke hatt stroppene.
Hadde slike neoprenlapper ja.
Kan du ikke bare klippe av den bøylen?
Jeg er veldig fornøyd med å bruke huden min.
You ran a marathon? That's cute …
Du løfter 30 kilo i mark.
HE-HE
Men neida, enig med deg. Det er ganske feminint (skulle si homo, men tør ikke være så krass her lenger : ) med hansker og annet liknende tilbehør.
For å bedre grepet bør man heller bruke magnesium. Evt. hvis du vil bli hatet av alle andre: Håndballklister![]()
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Største problemet slik jeg ser det er at følelsen og grepet endrer seg iom. at dette vil fylle noe volum.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Den grip saken der er vel ikke så værst. Blir vel nesten som magnesium. Altså man blir sterkere i grepet uten å "koble ut" som man gjør med drareimer. Eneste er at det ser litt femi ut og jeg personlig liker å føle jernet når jeg løfter. Men for all del, sikkert et greit produkt.
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Jeg tror det der er for fotballspillere.. For å matche innefotballskoene.
Det er i motbakke det går oppover.