Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Nitrix

Registered User Lee Priest sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27

Nitrix

Noen som har noe erfaring med Nitrix her? jeg har lest litt rundt på nette, slik jeg ser det så ligner dette litt på Kreatin. Jeg finner ikke noe klart svar angående bivirkninger

What To Expect From Nitrix!

Week 1 - Your Body Is In A NO Loading Phase, Prepare Yourself For What Is About To Take Place! You will start to experience the initial signs of your “muscle swelling” full body pumps! You will also notice the beginning stages of an increase in your strength, recuperation and endurance.

Week 2 - Nitrix Has Just Turned On The Transformation Switch! At some point in week 2 the NO switch flips on. You will really start to see and feel the power of the Nitrix induced transformation. During week 2 your strength, recuperation and endurance should noticeably increase. Your muscles will also become visibly fuller and much harder and you may also start to experience an increase in “male” size and performance.

Week 3 - The Metamorphosis Has Begun And It Only Gets Better From Here! You will feel your skin tightening around your muscles and your vascularity will become exaggerated (almost freakish). You should now be experiencing rock hard, full body pumps that last all day long. Your recuperation will seem almost immediate and your strength and endurance should skyrocket. Your gains in lean mass should be unmistakable when you step on the scale and at this point everyone in the gym will be asking what you are taking.

Week 4 And Beyond - Everyday You Look In The Mirror You Should Notice A New, More Muscular Physique. You should now be achieving new levels in lean mass, muscularity, and density that many people only reach after years of heavy lifting! If you think this is good, hang on; the Nitrix transformation still has a long way to go!

dette er hva mine venner på gymmen snakker om, noen som har egene erfaringer om dette tilskudde, dette tilskudde er helt nytt for meg.

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Ok hør her, jeg har lest en del om dette på internet, men som sagt stoler jeg ikke på alt som står rundt omrking, får alt jeg vet kan det vere salgstriks så kan noen vere så snill og fortelle om dette er skikkelige saker?

Silver Member - III Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Om dette er Nitric Oxide så inneholder Reflex Tri-Matrix v2 endel av dette. Har aldri hatt så bra trykk gjevnt i musklene, og blodårene er mer fremtredende enn noen gang. Virker nesten som nye blodårer spretter frem, som jeg aldri har sett før. Oppdaget sist igår et par nederst på magen som jeg ALDRI har hatt der før

Den reklamen var kanskje litt drøy, men klart det hjelper.
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Meatlump
    Om dette er Nitric Oxide så inneholder Reflex Tri-Matrix v2 endel av dette. Har aldri hatt så bra trykk gjevnt i musklene, og blodårene er mer fremtredende enn noen gang. Virker nesten som nye blodårer spretter frem, som jeg aldri har sett før. Oppdaget sist igår et par nederst på magen som jeg ALDRI har hatt der før

Den reklamen var kanskje litt drøy, men klart det hjelper.
    Vell siden jeg ikke er helt frisk, så må jeg ha sann informasjon om du skjønner, så dette kan jeg ta uten noe risiko? nesten for utroli til og vere sant

Silver Member - III Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lee Priest
    Vell siden jeg ikke er helt frisk, så må jeg ha sann informasjon om du skjønner, så dette kan jeg ta uten noe risiko? nesten for utroli til og vere sant
    Vil ikke tro at det er spes. farlig ettersom det selges i Norge. Dog regulerer NO en god del mekanismer i kroppen, som blandt annet gjør at små blodårer utvider seg osv...sjekk på wikipedia eventuelt andre kilder. http://en.wikipedia.org/wiki/Nitric_oxide
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Takker, det var faktisk til stor hjelp, da tror jeg det er bare og sette igang=)

Medlem
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    28
    Funnet ut noe mer om dette? Jeg responderer dårlig/ikke på kreatin, og hadde vært fint om det var noe annet som kanskje kunne hjulpet litt.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.