Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Noen formeninger om dette??

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004

Noen formeninger om dette??

Noen som har prøvd dette - hørt noe om det. Hadde vært greit å fått en sjekk av noen som har greie på det. Fått svar på alle verdier osv og jeg føler ikke at en vanlig fastlege klarer slikt.

http://www.4mklinikken.no/

"Vi gir deg en grundig utredning og helseundersøkelse med konkrete tiltak for endring av livsstil. Du får 60 minutters konsultasjon hos både lege og ernæringsfysiolog. Etter en måned gjør vi en vurdering av resultater, gjennomgang av blodprøver, risikoprofil og gir deg videre anbefalinger. Dette er det du trenger for å komme i gang med en sunnere livsstil.
    Kr 2500,- "

http://www.side2.no/helse/article1294112.ece
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Body Analyse AS - Inbody kroppsanalyse

Jeg tok en slik test da jeg var i Bergen for en måned eller så siden.
    Virket helt ok, selv om jeg ikke vet hvor nøye en slik er.
    Tenkte å ta en test til på begynnelsen av deffen og på slutten av deffen neste år. Se hva maskinen sier da.

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Tenkte ikke utelukkende bare på den maskingen, men på tilbudet de har der - med leger, ernæringsfysiologer osv. Hvor bra vil den "tjenesten" de utfører der være?? Noen som har testet? Føler dere at dere får bra nok hjelp av en fastlege - jeg syntes ikke de kan svare på en dritt.

Syntes også at det er litt rart at de ikke har et slikt basseng for å måle fettprosent osv. Hvor pålitelig kan den "vekta" der være?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.