Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Noen som har peiling?

Spiser mye egg og lever fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11

Noen som har peiling?

I de siste 2 mnd. har jeg slitt med smerter i skulder/nakke. Dette er jeg ikke flink til å forklare, men dersom man kjenner der øverste del av deltoid går over i nakken. Like over det midterste deltoid-hodet, der har man en kul/et bein.
    Der har jeg vondt. Omtrent den eneste øvelsen jeg kan gjøre for bryst for tiden er dips. Alt annet gjør dritvondt. Vet ikke om jeg gidder å gå til lege eller fysioterapaut. De kan aldri hjelpe meg uansett.
    Noen her som har peiling på hva dette er, og hva jeg kan gjøre for å fiikse det?
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

Silver Member SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Tren trapz

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    prøv først med en til to uker trenings fri får så og begynne lett igjen! viss ikke det fungerer bør du oppsøke ett eller annet av lege el.
    slet selv med skulderen og gjør vell det "litt" enda... tok meg trenings fri slappet av og startet på igjen rolig...
    deretter begynte jeg og finne de øvelsene som passet meg og skulderen min best rett og slett...

Lykke til
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

dr. fatkins tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Sitat Opprinnelig skrevet av fowler
    I de siste 2 mnd. har jeg slitt med smerter i skulder/nakke. Dette er jeg ikke flink til å forklare, men dersom man kjenner der øverste del av deltoid går over i nakken. Like over det midterste deltoid-hodet, der har man en kul/et bein.
    Der har jeg vondt. Omtrent den eneste øvelsen jeg kan gjøre for bryst for tiden er dips. Alt annet gjør dritvondt. Vet ikke om jeg gidder å gå til lege eller fysioterapaut. De kan aldri hjelpe meg uansett.
    Noen her som har peiling på hva dette er, og hva jeg kan gjøre for å fiikse det?
    Jeg vil anbefale å stikke innom en naprapat. De kan mye om slike ting, i motsetning til din fastlege, som i beste fall er spesialist i allmennmedisin.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Sitat Opprinnelig skrevet av SparcoT
    Tren trapz
    Hmmm...du er kanskje inne på noe der ja. Jeg trener faktisk ikke trapz i det hele tatt.
    Jeg tok iallefall 3 sett med top-markløft i dag. Får fortsette med det og se om det hjelper.

Hvis ikke, er jo kanskje naprapat noe å tenke på.

Takk for svar
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

Superior newbie treningsnarkis sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Alder
    28
    Gå til fastlegen å be om rekvisisjon. Akupunktur har også fine teknikker hvis det er muskel/sene du har vondt. Hvis det ikke er ac-leddet du snakker om da!?

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Sitat Opprinnelig skrevet av treningsnarkis
    Gå til fastlegen å be om rekvisisjon. Akupunktur har også fine teknikker hvis det er muskel/sene du har vondt. Hvis det ikke er ac-leddet du snakker om da!?
    Ac-leddet?

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av fowler
    Det er supraspinatus eller infraspinatus. Dersom det gjør vondt å ta sidehev med lillefingeren opp og tommelen ned, armene foran kroppen/tissen i hvilestilling, så er det supra. Hvis du kun merker det i benk er det infra. Gå til naprapat, eller spør meg en gang jeg ikke har vondt i hodet, så skal jeg forklare deg hva du kan gjøre.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Lignende tråder

1. Liten stil......
    By aion in forum OT
    Svar: 14
    Nyeste innlegg: 13-10-10, 10:53
  2. Hvordan huke kvinne
    By Tjalala in forum OT
    Svar: 561
    Nyeste innlegg: 13-03-10, 12:06
  3. DoggCrapp-trening (hovedposten)
    By ambiguous in forum Trening