Lest litt på det og lurer på om det er noen av dere som har testet det ut? I så fall kjørte dere like mye proteiner som han anbefaler? Hvilke resultater fikk dere av programmet?

Lest litt på det og lurer på om det er noen av dere som har testet det ut? I så fall kjørte dere like mye proteiner som han anbefaler? Hvilke resultater fikk dere av programmet?
Jeg spiste som en dass, men økte bra. Det er en eller annen tråd hvor økningene er listet opp.
jeg prøver å spise som han nå! er på vei dit.. men trenger en trenings partner, for å ta det helt ut!
Jeg har testet det, men slet litt med splitten hans! Splitten hans passet ikke meg helt!
Forandret på splitten og ser ut som ting går bra nå!
Har prøvd programmet hans uten å proppe meg full av kalorier og protein! Tenkte jeg skulle teste "DOGGCRAPP" helt ut til høsten!

har dere link til DogCrap programet?
Jeg kjører det nå med 3 økter i uken og kun til failure. Får gode resultater, men jeg skulle ønske jeg ikke var på deff.
Det går ann å bruke søke funksjonen på forumet, samt å titte litt nedover på kroppsbygning og fitness forumet!Opprinnelig skrevet av BadBoy
http://www.fitnessprat.no/forum/showthread.php?t=5452